iichel
Exclusive lid
trek eens een kabel van de minpool van de accu naar de massa van de ballasten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel voor je input Wicko071. Ik ga eerst proberen de ballasten goed te aarden. Als het aan de ballasten ligt dan vind ik het best jammer want de set is een paar dagen oud, hoop dat de leverancier niet moeilijk gaat doen om nieuwe op te sturen onder garantie.@soldier6r
Ik wil mijn ervaring met jou delen, misschien heb je er wat aan..
Ik heb ook aftermarket bixenon H4 in mijn polo gehad..
Nadat ik hem had geïnstalleerd, ging alles goed, totdat ik op een dag de lichten aan zette en hij begon continu te seinen met grootlicht..
Uiteindelijk lag het aan de starters.. die kreeg ik gratis toegestuurd van xenonlamp.nl, want het probleem was bekend bij hun..
Dus probeer ff met nieuwe starters?
Thanks Jesse, ik ga dit proberen.@soldier6r op het metaal van je ballasten zit een oogje, deze kun je gebruiken om de ballast vast te maken aan het frame van de auto, oftewel de massa. Daarmee zit de ballast ook gelijk vast en ligt deze niet los onder je motorkap te slingeren.
Mocht dat niet lukken dan kun je dat oogje gebruiken om een kabel tussen de ballast en de minpool van je accu te "knopen". Maak alsnog wel je ballast dan vast met stevige dubbelzijdige tape o.i.d.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.