Item pictogram

[HOW-TO][Polo 6C][VCDS] Achterlichten aan bij dagrijverlichting

GertJan

Exclusive lid
VCDS Support
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit heb ik bij mijn 6R ook gedaan (via 12.12), maar dan gaan ook mijn stadslichten branden. Is dat bij de 6C ook zo? Of heb ik hem verkeerd ingesteld?

Inmiddels heb ik hem weer uitgezet, omdat het dan lijkt of ik met stadslichten/mistlampen rij..

Goeie vraag ... zou ik ff moeten checken om het 100% zeker te weten.
Maar stadlichten zijn me niet opgevallen dus ik denk echt alleen dagrijverlichting en achterlichten.

Ga je van me horen

Goeie vraag ... zou ik ff moeten checken om het 100% zeker te weten.
Maar stadlichten zijn me niet opgevallen dus ik denk echt alleen dagrijverlichting en achterlichten.

Ga je van me horen
Dit dacht ik eerst ook, totdat ik in de file stond en in de weerspiegeling van mijn voorganger gele (drl's) en witte (stadslichten) lampjes zag. Daarna thuis gelijk gecheckt.
schijnt Nordic instelling te zijn, maar ik wil geen stadslichten....

Normaal moet dat wel gaan op de 6r enkel dagrijlichten icm achterlichten. Zal het maandag of dinsdag eens zoeken op de mijne. Weet allessinds dat het op mijn polo zo ingesteld stond.

Ik hou je via pm op de hoogte hjv, zodat we niet teveel oftopic in het 6c topic gaan.

Was het nog mogelijk om DRL + alleen de achterlichten te laten branden? Of gaat dan ook stadslicht mee aan? Iemand enig idee?

Volkswagen  Polo 6C 
Net gecodeerd, stadslichten gaan dan ook aan. Is het mogelijk deze uit te zetten? Dus alleen drl + achterlicht

Volkswagen  Polo 6C 
Enig idee hoe? Ik krijg dit nu IMG_7054.jpeg
Dit probleem had ik ook toen ik mijn hele strip dagrij-mistlampen aan wilde hebben samen met de achterlichten. Kreeg dit zelfde probleem. Er moest idd wat anders aangezet worden maar ik weet niet meer hoe dit zat. ik weet dus wel dat dit een veel voorkomend probleem is als je dit wilt coderen. Degene die dit voor mij heeft gedaan zit niet meer op dit forum want ik krijg zijn @ niet meer naar voren.

Volkswagen  Polo 6C 2017 
Zie hier wat ik gevonden heb toen ik dit probleem ervaarde.
Klik op de linkjes en je komt bij de juiste berichten van mij:
https://www.mypolo.nl/xenforo/threa...-aan-en-voor-je-polo-vandaag.8130/post-316945 (toen ik net bij een forumlid was geweest)
https://www.mypolo.nl/xenforo/threa...-aan-en-voor-je-polo-vandaag.8130/post-317036 (toen ik hetzelfde probleem ervaarde met de stadslichten)
https://www.mypolo.nl/xenforo/threa...-aan-en-voor-je-polo-vandaag.8130/post-317081 (#uranograu's commentaar en extra uitleg bij het probleem)

De truc is blijkbaar om de optie ''achterlichten aan bij dag rij verlichting'' uit te zetten en dus handmatig aanzetten. Hoe precies weet ik ook niet, is mij allemaal te technisch maar ik hoop je zo verder geholpen te hebben, @PoloDJ! ;)

Volkswagen  Polo 6C 2017 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!