1. Ik kan alleen praten over een 9N.1. We hebben t over een Polo 9N3, ik ga er voor t gemak vanuit dat dit ook van toepassing is in een Polo 9N(1)?
2. Wanneer weet ik of mijn kap toereikend is? (Ik heb wel gaten voor bekerhouders, maar geen gaten achterin dat gat om iets in te klikken, enkel aan de bovenkant achterin het gat.)
3. In de montage te doen voor beginnende auto-enthousiasten?
Onderaan de eerste post is als het goed is een Bijgevoegd bestand te downloaden.Het is al een tijdje geleden sinds dit topic actief is geweest, toch een interessante handleiding. Helaas zie ik de afbeeldingen niet, dus vandaar enkele vragen;
1. We hebben t over een Polo 9N3, ik ga er voor t gemak vanuit dat dit ook van toepassing is in een Polo 9N(1)?
2. Wanneer weet ik of mijn kap toereikend is? (Ik heb wel gaten voor bekerhouders, maar geen gaten achterin dat gat om iets in te klikken, enkel aan de bovenkant achterin het gat.)
3. In de montage te doen voor beginnende auto-enthousiasten?
Alvast bedankt
Ik krijg bij de foto's in de eerste post nog steeds error over hosting 3e partij..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vraagje? ... Mooi om dit ook even tegen te komen hier... Ik vraag me af of ik zo'n linker bekerhouder gemakkelijk kan plaatsen in mijn 9N. Bij mij zit er links een kapje op omdat het niet gebruikt wordt. (ook niet als gleuf). Kan dat kapje er dan simpel vanaf en die bekerhouder er ingeschoven worden of moet dan evengoed dat hele dashboard er af?
Das jammer. Ik heb hem hier ergens liggen maar vanwege rugproblemen ga ik die nu niet kunnen vinden.Ik heb het juiste middenconsole en een bekerhouder rechts.
Ik kan alleen nergens de linker vinden om te bestellen heeft iemand een link voor mij?
Groetjes
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.