Hulp Achteruitrijcamera Polo 6r

SY96

Bekend lid
288
121
47
Beste allen,

Zoals sommige van jullie (van herinneringen) nog weten, heb ik polo 6r die relatief kaal uitgerust is. Ik heb een rcd 330 in mn auto, en had ooit in het verleden meegekregen dat simpele camerasetjes van onze Chinese ome ali al geschikt zijn om fatsoenlijk beeld te hebben op de rcd330 tijdens het achteruitrijen.

Alleen heb ik een vraag omtrent de juiste spullen en eventuele hulp (voor een eventuele kleine vergoeding):
- welke setjes/kabels etc dien ik aan te schaffen? Graag een link naar de desbetreffende Ali artikel.
- wie kan voor mij dit inbouwen en inlezen?

Mvg
SY
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Ik denk dat de adapter de goede is. Je moet een camera zoeken die zo'n hele cinch aansluiting hebt (logo, kenteken, bumper). Ik kan het wel inbouwen, maar ik zit in Eindhoven.

#Aliexpress € 22,32 16%OFF | RCD330 Plus Mib Av Achteruitrijcamera Hd Ccd Groothoek Achteruitkijkspiegel Parking Auto Reverse Voor Vw Tiguan Passat B6 b7 Golf 5 /6/7 Jetta

Is dit een goede set? Hoelang ben je bezig om dit te plaatsten (en voor hoeveel?).
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Voor deze moet je zo te zien een vierkant gat in de bumper zagen. Dan moet die eraf. Als je dat netjes wilt doen ben je in totaal ongeveer twee tot drie uur bezig schat ik. Zal ongeveer €100 zijn incl coderen.
Adviseer je dan beter zoiets? Ik weet namelijk niet zo goed welke van de twee het beter is. 100 euro lijkt mij prima btw.

#Aliexpress € 11,69 20%OFF | Greenyi 170 ° 1920*1080P Hd Nachtzicht Voertuig Achteruitrijcamera Reverse Camera Voor Vw Volkswagen Polo 6R V Golf 6 Passat Cc Auto
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
De kans dat het niet mooi wordt is wel een stuk kleiner met zo'n camera in het kenteken. Dat zagen in de bumper is niet heel makkelijk en hij kan iets scheef komen te zitten. Da's een voordeel. Nadeel is dat het soms lastig is om de andere kant in dezelfde kleur kleur licht te krijgen.
Prima, dan bestel ik zo'n kentekenverlichting/camera set. Scheelt je weer werk (en mij waarschijnlijk dus ook montagekosten :) ) ik stuur je ergens vanmiddag wel een pm.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Logo camera, zekers. Bedrading is irritant en er moet geboord worden (en gelakt), maar resultaat is beter vind ik. Had zelf ook een kentekencamera, die heb ik weer weg gedaan. Niet in het midden en te laag beeld na mijn smaak.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
Logo camera's zijn aan de prijzige kant, zeker voor de OEM varianten. Met alle respect (voor mn auto), maar ik ben niet meer van plan om grote bedragen neer te leggen voor dat ding. Heb hm nu 3 jaar in bezit wat mij relatief veel gekost heeft zoals een motorwissel (wat mij 2500 gekost heeft) bij de dealer voor een nieuwe i.v.m. scheur blok. Tevens 4 nieuwe schokbrekers, nieuwe remschijven/blokken en stabistangen laten plaatsen achteraf voor een kleine 1000. Het begint langzamerhand een gouden koets te worden.

Nee, geef mij maar zo'n goedkope camera. Ik ga hm (de camera) toch niet gebruiken, het is meer bedoeld voor mn aanstaande vrouw ter voorkoming van schade ;)
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
met
Adviseer je dan beter zoiets? Ik weet namelijk niet zo goed welke van de twee het beter is. 100 euro lijkt mij prima btw.

#Aliexpress € 11,69 20%OFF | Greenyi 170 ° 1920*1080P Hd Nachtzicht Voertuig Achteruitrijcamera Reverse Camera Voor Vw Volkswagen Polo 6R V Golf 6 Passat Cc Auto
Met zon camera ga je denk ik wel verschil zien in je kenteken verlichting.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
Hey gefeliciteerd, zijn we allemaal uitgenodigd voor de bruiloft, er van uit gaande dat het plaats vindt na corona-ellende?
Thanks.

Nou.... ik weet niet of er plek is voor forumleden LOL. Alleen al de mensen die komen vanuit mijn vriendin' kant is al meer dan 500 man. Hoe meer mensen, des te meer ik moet gaan dokken voor een grotere zaal.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Goedenavond. Ik ben zelf ook bezig geweest (2 volle dagen onderhand haha) met installeren van die camera maar kom er maar niet uit. Is er iemand in omgeving Den Bosch die me zou kunnen helpen? Begin langzaam gek te worden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 12V 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!