Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is maar goed ook dat smaken verschillen. Het zou anders maar en saaie boel worden op de wegen, al die zwarte auto's. :lol: :lol: :lol:TornadoGo zei:Dan zie je alweer hoe smaken kunnen verschillen: Ik zou nooit een zwarte auto willen Ik heb zelf dan ook een Glacier Blue Polo BM, alternatieve kleuren zouden voor mij de rode of de nieuwe bruine zijn.
Smartie86 zei:Ik vind dat wanneer je geen uitgesproke keuze kan maken, je gerust s speciaal en onbezonnen mag doen Als ik een wagen koop zal deze altijd zwart, wit of grijs zijn omdat dit mijn smaak is en afhankelijk van merk en type beslissen welke van de 3 het wordt.. Voor mij horen exotische kleuren bij exotische wagens dus financieel gezien zal ik zo'n kleurtje niet snel hebben
Waarom niet geel? Denk niet dat er al een polo in die kleur van de band gerold is..
Grtz
Ik pak even een teiltje. Gadver, wat een vreselijke kleur, geen wonder dat je die kleur niet meer kunt bestellen. :shock: :shock: :shock:Menaz zei:Geel: http://www.km77.com/fotos/bbtcontent/cl ... 0192/3.jpg
Alleen is die kleur inmiddels niet meer te bestellen.
Menaz zei:Op die eerste foto komt het vrij flets over. In het echt is het wel wat feller.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.