Hulp gevraagd ivm toel / rails zit knor vast niet verstelbaar meer

beste leden, ik heb vandaag de hele dag mijn wagen achter gelaten om een onderhoud en een heel nieuw koellsysteem te laten installeren
nu dit alles goed gedaan, wil ik vertrekken kan ik mijn stoel niet meer verzetten, bij de testrit heeft blijkbaar iemand de stoel zo fel naar achter verzet dat of wel hem dus vast is of er wat ik eerder vermoed een schroef er in de rail is gevallen,
nu kan me iemand hier helpen als er een veiligheids clip is of zo om de stoel makkelijker te doen bewegen ik hebt vermoeden dat hem alleen rechts vast zit aan de bestuurderskant dus
ik kan wel 12kant bouten voor los doen mss maar daar ben ik nog niets mee dan kan ik de andere boute ook niet los doen gezien de stoel niet verschuifbaar is ,

ik heb al de greep van de stoel onderkant stuk getrokken .....
en zo rijden gaat dus niet omdat de stoel heel naar achter staat raak amper aan de pedalen nu en dat is levens gevaarlijk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
ja aan ene kant hoor je hem klikken maar de andere kant niet, iser ergesn een pin of zo wat ik met een schroeve draaier kan induwen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
het was degelijk een schroef die er in zat, ik heb via de achterkant en voorkant met een oude kapstok ijzer en schroevedraaiers er in zitten duwen een uur lang, eindelijk de stoel weer kunnen verzetten, nu nog zien alsk die schroef er uit heel kan krijgen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!