Hulp gevraagt bij bestellen Polo R-line.

Ik heb een RNS 315. Waarschijnlijk is deze sneller dan de 310 omdat er een ingebouwde geheugen in zit waar de navigatie op draait. De Pioneer TS-WX 77A is absoluut een aanrader.

Als je bij de RNS310 de kaarten op een voldoende groot SD kaartje zet (Class 10), is íe ook al rete-snel.

En dan heb je ook nog het voordeel dat je de kaarten voor de RNS310 een tikkie makkelijk download ( b.v. op deze site)
Bij de RNS315 gaat een kaartupdate/uitbreiding met een SD kaartje dat niet te kopieeren is, zodat je daar dus altijd de originele voor moet (sorry voor de vloek): KOPEN
 
Als je bij de RNS310 de kaarten op een voldoende groot SD kaartje zet (Class 10), is íe ook al rete-snel.

En dan heb je ook nog het voordeel dat je de kaarten voor de RNS310 een tikkie makkelijk download ( b.v. op deze site)
Bij de RNS315 gaat een kaartupdate/uitbreiding met een SD kaartje dat niet te kopieeren is, zodat je daar dus altijd de originele voor moet (sorry voor de vloek): KOPEN

euh.. een sd kaart van de 310 is idd wel te kopiëren, maar dan is deze alleen leesbaar voor de 310 waar die uitkomt.
en zijn de kaarten van de 310 en 315 dan niet allebei op fx basis?
zo ja, dan zijn de kaarten dus wel hetzelfde en gewoon te branden op cd en zo in te leren in je unit.

en dat snel/langzaam..
ja de 310 is niet snel, maar langzaam is ook een ander uiterste.
voor langzame dingen kijk ik naar de schrijf snelheid van floppies, voor snel, dan kijk ik wel naar m'n telefoon ;)
voor normaal gebruik vind ik de 310 prima :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Dat dacht ik dus niet Bas, gewoon nu bestellen voor de btw wordt verhoogd Stick Out Tongue 2012 of 2013 je rijdt een nieuwe polo ;)

Met de BTW verhoging zit ik sowieso al, aangezien de auto pas betaald wordt bij oplevering. Voor het "bouwjaar" geld trouwens de datum wanneer de auto op kenteken is gezet. Dus als ik de auto besteld, deze over 8 weken krijg en met dealerplaten naar huis rij en de auto vervolgens tot januari binnen laat staan en dan pas het kenteken aanvraag is mijn auto van bouwjaar 2013.
 
Het enige wat specifiek voor een GTI dashboard is, is volgens mij de zwarte pianolak omlijsting van de lichtschakelaar. Dat zit echt aan het dashboard vast. Voor de rest is zo'n dashboard hetzelfde aan dat van een Comfort- of Highline, en is om te bouwen naar een GTI-look-a-like (tellerunit, omlijstingen ventilatieroosters, radio en climatronic).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Met dashboard bedoelde ik op tellerunit :) Met de GTI werd dit al gedaan voor het multifunctionele display, echter begint het rode gebied dan bij 7000rpm ipv 6000rpm. Nu de BlueGT er is is dit een betere keus aangezien bij deze, net zoals bij de 1.2TSI het rode gebied bij 6000rpm begint. Met het multifunctionele display kan je zien welke deuren er open staan en de olie/koelvloeistof temperatuur en nog een paar dingetjes.

Stuurtje en stiksels had ik al rekening mee gehouden, een Golf R of Scirocco stuurtje hebben beide witte stiksels en worden veel op ebay aangeboden (vaak ook nieuw).
 
Met het multifunctionele display kan je zien welke deuren er open staan en de olie/koelvloeistof temperatuur en nog een paar dingetjes.

Voor de koelvloeistoftemperatuur krijg je zelfs een compleet metertje Big Grin En wat ook handig is - vind ik dan - is dat je zelf kunt instellen wat de boordcomputer wel of niet moet laten zien. Gebruik je bijvoorbeeld net zoals ik nooit de digitale snelheidsmeter? Schakel je die lekker uit, zodat je daar nooit overbodig doorheen hoeft te scrollen.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!