Zien er goed uit! Iemand ervaringen met die U-Led lichten of dat deze (goed) bestendig zijn voor het UV straling? Zonde als ze snel verweerd zijn natuurlijk.Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de U-tube verlichting en heb deze met dynamisch knipperlicht uit Duitsland gehaald. Ik hoop maar dat ze niet gaan lekken en mocht dat wel zo zijn dan is het maar zo. Ze zien er in ieder geval super tof uit!
Voor de mensen die op zoek zijn naar deze lichten, hieronder een link.
LED Scheinwerfer für VW Polo 6R 6C Schwarz + dynamischer Blinker TFL Optik | eBay
LED Scheinwerfer für VW Polo 6R 6C Schwarz + dynamischer Blinker TFL Optik | Auto & Motorrad: Teile, Auto-Tuning & -Styling, Lichter & Leuchten | eBay!www.ebay.nl
Verzending is verbazingwekkend snel. Ik had ze dinsdag besteld, woensdag verzonden, vrijdag in huis. Geleverd met H7 halogeenlampen ingebouwd.
Ik vond deze er ook erg tof uit zien, het enige wat mij tegen zat zijn de enorme zwarte ''dead spaces'' die boven en onder de verlichting zitten. Ik ben wel erg benieuwd naar de ervaringen en blijf dus nog even hangen hier. Misschien dat er nog wat andere foto's van deze koplampen zijn dan de verkoopfoto's? Ben benieuwd.
Volgende stap voor mij zijn de VLAND LED achterlichten
Volkswagen
Polo 6R
1.2 60pk