Goededag iederen, Sorry als ik fouten heb in mij beschrijving want ik was in England last 14 year, nu weer terug in NL
Ik heb een Polo 1.2TDI Bluemotion 2014 6R. ongeveer een maan geleden krijg ik kortsluiting bij dieselpump in de tank. Ik moest er een niuewe dieselpump in doen want er was een grote gaat in dieselpump kabel aansluiting, voor de kortsluiting krijg ik melding van buiten temperatuur -40C en dan kon ik niet meer zien hoeveelheid diesel in tank. na die probleem kon ik de auto niet meer aan krijgen alleen met easystart kwam tot leven. De probleem met buiten temperatuur sensor en tank is gefixt. op teller pin 20. was gebroken. Na het lang onderzoek naar starting probleem was ik achter dat 1 verstuiver werk niet. er was geen foute code enige fout code dat ik elke keer krijg was Brandstofrail. Ik kwam achter na dat ik ging grafiek van injectors kijken.
Ik heb de verstuiver vervangen met een 2de hand werkende verstuiver. Auto starts nu zonder problemen maar loopt niet zo lekker. want de verstuiver moet ik inleren. Ik heb Snap-on diagnose computer waar op ik kan code toevoegen van HEX 20 maar geen VCDS programma. Is er misschien iemand die kan mij helpen met HEX 20 Code. verstuiver artikel nr. 28231462 op verstuiver code NP7A889KJ6 K8K7UD2CZ0.
Ik heb foto van teller en verstuiver

Ik heb de verstuiver vervangen met een 2de hand werkende verstuiver. Auto starts nu zonder problemen maar loopt niet zo lekker. want de verstuiver moet ik inleren. Ik heb Snap-on diagnose computer waar op ik kan code toevoegen van HEX 20 maar geen VCDS programma. Is er misschien iemand die kan mij helpen met HEX 20 Code. verstuiver artikel nr. 28231462 op verstuiver code NP7A889KJ6 K8K7UD2CZ0.
Ik heb foto van teller en verstuiver
Bijlagen
Volkswagen
Polo