IbifaHo :: 1990 Volkswagen Golf MK2

gp1s.jpg

81197971.jpg

Wat betere foto's, normaal kunnen ook elk moment de 35mm adapters geleverd worden en gaan ze er ahcteraan ook op. Golfje gaat ook terug wat zakken :D

Hmm, ik dacht van nog een beetje te zakken, maar ik heb nu al maar een halve cm oid als ik de oprit afrij, dilemma!

Achterste dus ook gestoken, net na dat ik het bericht had gepost stond UPS hier met de achterste. Toch wel merkbaar verschil in kwaliteit tussen FK & H&R.

Die van Fk van 25mm zien er meer 'home made' gedraaid uit, die van H&R daar en tegen zijn ook heel proper afgewerkt. Bij die H&R set heb ik ook 10 bouten bijgekregen voor de velgen vast te zetten op de adapters, bij de FK set moet je dat nog eens apart bij bestellen.

Ik was eerst van plan om rondom FK te pakken, maar FK maakt maar tot 30mm heb ik mij laten wijsmaken en had 35mm nodig achteraan. Soit FK is niet slecht hoor integendeel, maar vind die van H&R percies nog een stapje verder qua afwerking.

ligt toch al knap zo ze, enige oplossing is rubbertje leggen net achter de stoeprand en tis opgelost :d
staat er als gegoten op met die velgen, knap!

ligt toch al knap zo ze, enige oplossing is rubbertje leggen net achter de stoeprand en tis opgelost :d
staat er als gegoten op met die velgen, knap!

Nog iets waar een rubbertje goed voor is! :lol: Als er geen auto voor de deur staat kan ik er makkelijk schuin af rijden & raak ik niets, anders moet ik recht eraf en scheelt et een halve cm. Golf gaat ook toch zeker nog zo'n 1.5cm zakken dus zal soms wel vloeken worden.

Gelukkig zijn die lippen van zachte plastiek (en niet duur :D)

Johan je had idd gelijk! Had de sticker slecht gelezen in de koffer, dacht dat er LA5Y (Helios Blauw) in de koffer stond maar de Y is blijkbaar een U (Royal Blue) :oops:

Vandaag met het zalige zonnetje het interieur er eens uitgezwierd om alles eens goed te stofzuigen. Vanalles onder de vloermat gevonden ook, gaande van knikkers, stylo's tot zelf 15 stukken van 1& 2euro :lol: De Golf is zich al terug aan het verdienen!

dsc0507kn.jpg

dsc0502yv.jpg

dsc0499hk.jpg

Komende week denk ik ze eens goed te polieren want ze heeft het (jammergenoeg) nodig. Swirls waar je ook maar kijkt! & ook eens opzoek naar kofferbekleding.

Er is ook nog een pakketje onderweg met nieuwe carter pakking & lagers voor vooraan want de rechtervoorlager zingt een beetje. :D

Haha, euro's vinden is altijd leuk! Al helemaal in een gekochte auto :mrgreen:

Wat betreft de swirls, daar zie ik zo niks van op de foto, ze glimt zo al heerlijk! Ben heel benieuwd hoe ze eruit zal zijn na het polijsten :D

VW  6R 
Op foto zijn ze niet of amper te zien, maar in het echt is het niet om aan te zien! Deed echt pijn aan mijn ogen. :(

Daarstraks wel nog genoten van een ritje ermee! Dakje open was echt genieten met dat zonnetje. De (toekomstige?) vriendin van het ook heel leuk. :D

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!