Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer de kust veilig is, mag je best een keer komen rijden hoor. Moet je alleen wel naar ZO FrieslandToch benieuwd hoe getunede polo aw rijd jammer dat corona er is op dit moment.
Toch blijf ik dit raar vinden om steeds opnieuw van jou te lezen. Ik vraag me toch wel af hoe hoog de drempels bij jou in de wijk zijn?Ja het staat mooi..! Bezint voor je begint..! Drempels rampzalig bulten en kuilen in de weg je zult het voelen, Goed dat je eerst een proefrit neemt! Ik had ook Eibach maar snel er onderuit laten halen!
Kan je mij uitleggen wat er anders is waardoor het comfort qua vering niet hetzelfde is?Maar het onderstel van een GTI is bepaald niet hetzelfde als van een niet-GTI
Vanwege het “ adaptieve sportonderstel”? Ik heb dit ook en ben ook 15mm lager als een standaard Polo. Dus in dat opzicht is het dan denk toch wel hetzelfde?@Steve AW R-Line GTI is sowieso al 1.5 cm lager en een stuk stugger/stijver, minder zwabberig
Ja dat is dan hetzelfde. Weet eigenlijk niet of het ook in andere opzichten nog verschilt.Vanwege het “ adaptieve sportonderstel”? Ik heb dit ook en ben ook 15mm lager als een standaard Polo. Dus in dat opzicht is het dan denk toch wel hetzelfde?
Ja, daaraan zat ik ook te denken. Er ligt natuurlijk wel een stuk meer gewicht voorin. Mogelijk/waarschijnlijk daarom ook wel andere dempers en/of veren?GTI is zo’n 200 kilo zwaarder. Heeft ook nog al effect op de demping
Sowieso andere veren, omdat er voorin meer gewicht ligt dan bij de 1.5 of 1.0 anders zou je de hele dag je bumpstops raken jaJa, daaraan zat ik ook te denken. Er ligt natuurlijk wel een stuk meer gewicht voorin. Mogelijk/waarschijnlijk daarom ook wel andere dempers en/of veren?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.