VincentB
Bekend lid
Dus je hebt zelf je panorama dak erin geknutseld?Standaard zat er 1 'optie' op mijn auto en dat was een aftermarket radio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus je hebt zelf je panorama dak erin geknutseld?Standaard zat er 1 'optie' op mijn auto en dat was een aftermarket radio
Dus je hebt zelf je panorama dak erin geknutseld?
Was het niet een achteraf ingebouwde polo?Haha ik ben denk ik één van de weinige die kan zeggen dat ik een polo had met achteraf inbouw panoramadak
Haha ik ben denk ik één van de weinige die kan zeggen dat ik een polo had met achteraf inbouw panoramadak
Oh ja, das waar ookWas allemaal bij de prijs inbegrepen toen ik de polo kocht! Voor de duidelijkheid, mijn polo was niet hoe het hoorde te zijn. Ze hadden van twee polo's één gemaakt.
Voor de exacte details zou ik dus graag een foto van een Polo onderzoeken.
zeker!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.