En dat vriendje is mijn droom autoik heb een vriendje gekocht voor de polo
Dat is een deal!Kom maar een keer buurten, gaan we een rondje rijden
Grappig dat jij er zo’n fan van bent. Ik vind het echt helemaal niks in m’n autoJa ik vind het heel fijn zo'n touch stuur. Ik heb het in de Polo, ik heb het in de Up gehad en nu ook graag in de passat.
Ruilen?Grappig dat jij er zo’n fan van bent. Ik vind het echt helemaal niks in m’n auto
Als jij dat heel graag wilPoeh, dat is een heel mooi vriendje voor de Polo.
Gefeliciteerd met aankoop! Welke opties zitten erop? Of komt er nog een 'mijn andere auto...' over?
Thanks! Dit is wel een 'my future car' type auto. Ik hou van wit, R pakket, praktisch en vooral iets aparts. Deze auto heeft het allemaal.Als jij dat heel graag wil
iichels VW Passat B8 2.0 TSI 4x4 DSG
Omdat de Polo toch echt status 'project' krijgt was ik op zoek naar een fatsoenlijke daily. Mijn Up! (klik) was uiteindelijk full options maar gaf me niet het gevoel van een auto die op lange afstanden comfortabel rijdt. En aangezien ik voor mijn 'echte' werk 2-3x per week van Eindhoven naar...www.mypolo.nl
Nou ja zeg, waar zie je me voor aan. Tss.We kennen allemaal het 'ik ga niet zoveel doen' en dan 6 maanden later hebben we de halve auto gemodificeerd .
Ik zag al een Passat forum voorbijkomen, mag gewoon op het mijn andere auto topic als je het mij vraagt .Nou ja zeg, waar zie je me voor aan. Tss.
6 maanden...
Daarom kom ik tegenwoordig via een andere weg!meteen weer 6 man in je inbox... stelletje aasgieren
Truukje die bij mij vaak werkt met een callcenter: laten blijken dat ze niet te verstaan zijn vanwege slechte verbinding.Ik had er gister eentje die maar bleef bellen op m'n prive telefoon. Want de dealer kwam ergens niet uit. Pfff
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.