Iichels speeltje
Iichels speeltje

Iichels speeltje

De Rosa Line :-)
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
Rosa-Line
Kleur
Zwart
Bouwjaar
2011
Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha ik geloof het meteen, is het een lastige mod? Gok dat je wel het een en het ander qua kabels moet veranderen.

Volkswagen  Polo 6c 
m'n auto die op eigen houtje een beetje gaat bedenken hoe dicht je op iemand wilt rijden, en zodra iemand zich ertussen wurmt, 5cm van je bumper af (en dat gaat gebeuren in nederland!) een nieuw gat laten vallen. en repeat. no thanks :eek:

Je kunt natuurlijk altijd nog je Polo 6R helemaal ombouwen naar een 6C. BCM over, motor over, kabelboom over. Mis ik dan nog iets? Stuur, hendels en lampen heb je al. :mrgreen:

Volkswagen  Polo 6R 
heb ik aan gedacht, ben ik mee bezig geweest (niet met Polo 6C onderdelen maar golf 7 facelift). het probleem waar je tegenaan gaat lopen is de motor. een 1.2 TDI is nooit geleverd buiten het Polo 6R platform (PQ25) en communicatie opzetten tussen MQB en PQ25 is helaas erg moeilijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!