enveekaa zei:Kom kom er met enige regelmaat wel één tegen, van de week op de A13 een zwarte 5 deurs
Toevallig afgelopen vrijdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
enveekaa zei:Kom kom er met enige regelmaat wel één tegen, van de week op de A13 een zwarte 5 deurs
ErDamn zei:enveekaa zei:Kom kom er met enige regelmaat wel één tegen, van de week op de A13 een zwarte 5 deurs
enveekaa zei:Ja! maar dan in het echt ik zie alleen maar Denvers...
Nice pic, velgen staan echt uit de kunst..
Ik heb een witte 3drs besteld met Detroits..
Alessandro zei:Wat mij opvalt is dat ik best vaak chickies in zwarte polo's GTI's zie rijden (omgeving denhaag/zoetermeer)
enveekaa zei:ErDamn zei:enveekaa zei:Kom kom er met enige regelmaat wel één tegen, van de week op de A13 een zwarte 5 deurs
Ja afgelopen vrijdag... 8:45 ofzo..
roundrunner zei:kunnen we niet iets afspreken van 2 keer toeteren ofzo als we elkaar in de gti tegenkomen? Dan weten we ook of het een mypolo collega is.... Of 2 keer met de lichten zoiets...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.