Import polo GTI met lage bpm

Bedankt voor de meningen / adviezen. Ik denk dat ik er dan maar van af zie. Import polo gti met 4.000-5.000 bpm lijkt me wel gewoon betrouwbaar toch?

Volkswagen  Polo GTI 
Bedankt voor de meningen / adviezen. Ik denk dat ik er dan maar van af zie. Import polo gti met 4.000-5.000 bpm lijkt me wel gewoon betrouwbaar toch?

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

Verkoopprijs: € 27.450,-
Kilometerstand: 6.445 km
Bouwjaar: 11/2019

Deze heeft dan bijv ook weer maar € 1.880,- bpm... ook in de wegblijf zone? Sorry voor mijn vele vragen maar waardeer de antwoorden zeer.

Volkswagen  Polo GTI 
In duitsland vanaf 18000 euro zonder schade..succes met je zoektocht

Importeren lijkt zeker interessant. Ervaringen met Das Import? Een Polo GTI van een Duitse Volkswagen dealer, met een aankoopkeuring van Das Import en zij regelen transport en BPM etc. Maar dan maak ik geen proef rit..

Volkswagen  Polo GTI 
Importeren lijkt zeker interessant. Ervaringen met Das Import? Een Polo GTI van een Duitse Volkswagen dealer, met een aankoopkeuring van Das Import en zij regelen transport en BPM etc. Maar dan maak ik geen proef rit..
Jij kan toch zelf naar Duitsland gaan.
En daar zelf de auto kopen.
Of proefrit maken. En dan das import inschakelen

Volkwagen  E golf 2018 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

Verkoopprijs: € 27.450,-
Kilometerstand: 6.445 km
Bouwjaar: 11/2019

Deze heeft dan bijv ook weer maar € 1.880,- bpm... ook in de wegblijf zone? Sorry voor mijn vele vragen maar waardeer de antwoorden zeer.

Lenferink uit Almelo. Google op deze naam en er gaat een beerput open.... ik zou daar wegblijven.

Seat  Arona 2020 
Bij Van Mossel in Tilburg stond/staat ook nog een hele dikke Polo AW GTI te koop weet ik toevallig, Limestone Grey. Dat is in ieder geval een betrouwbare VW dealer.
Succes!

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7 
Is dit wat? Blauw vind ik persoonlijk erg mooi, Panodak, Alcantara leer, 18 inch sp.vlg., is een import auto maar wel €6045,00 BPM betaald.

Seat  Arona 2020 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!