heb zelf eerst een composition media ingebouwd componenten bescherming bij de vw inlaten leren heeft mij 60 euro gekost maar het probleem is dat je na in leren alleen je radio werkt bij mij werkte na in leren navi blutooth ook niet dus had niets eraan heb daarna een discover pro head unit gekocht wat wel te kraken is moet je naar polen sturen maar eerst componenten bescherming eraf laten halen bi vw maar heb nog steeds problemen schrem blijf haken kor gezegt zonde voor je tijd en geldEn hoeveel kost dit geintje?
dus gewoom een android spul kopen en inzetten werkt veel beter
oh ja vergeten te te zeggen dit probleem heb je alleen als je fabriek af geen navigatiesysteem heb
Ik wacht af wat jou dealer gaat doen voor je! Heb je zelf al een Discover Media systeem aangeschaft of bestel je die bij de dealer?
ben ook benieuwd heb zelf ingebouwd en navi en b.thoot werkte niet. heb je van fabriek af navi in zitten ,zo niet gaat niet werken vooral discover media mib2 standaart niet als je fabriek af geen navi heb wat wel kan is discover pro .maar daar moet je niet bij de dealer zijn maar bij seals apg die hebben units die werken de scherm ook wisselen want de touch screen werk dan slecht is( seals@apg.org.ua) of( seals@apg.org.pl ) deze gasten hebben units die wellwerkenIk wacht af wat jou dealer gaat doen voor je! Heb je zelf al een Discover Media systeem aangeschaft of bestel je die bij de dealer?
Laatst bewerkt door een moderator:
polo
polo 6c