Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja mijn radio is gelukkig ook verzekerd tegen diefstaldoe wel een oude radio er in en er komt een camera op afstand in als ik een nieuwe koop
@Polobm6r ik wil altijd alles met bon ivm de verzekering![]()
Je zou kunnen kiezen voor een Zenec?
En ja hoor bij mij zijn ze ook langs geweest en mn radio ontvreemd stelletje eikels ga es een keer vroeg naar mn bed![]()
Ik heb al zitten kijken naar een zenec maar ik vind de dynavin mooier uitzien en is ook nog eens een stuk goedkoper zit nu te denken of ik ook androide erop neem![]()
Voor 350 zal dat niet met bon zijn, dealer prijs is 2000+. Gewoon een gejatte unit van MP. Werken overigens net zo goed. :roll:
Jammer, bij mij hebben ze het recent ook geprobeerd, is ze niet gelukt i.v.m. me pa die direct op het alarm reageerde. Ik haal mijn RNS510 er nu voorlopig uit s'avonds. Je kunt er donder op zeggen dat ze weer komen, het is een klusje van niks om uit de meeste recente VW's de radio te ontvremen!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.