Inkoopactie korte antenne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ontvangen en gemonteerd. Wellicht heb ik het anders gedaan dan anderen. Het stukje schroefdraad in de dakmontage geschroefd en ervolgens de antenne erop.
Sluit prima aan en staat super.
Maurice, dank voor je moeite en superservice!
 
Stond er geen voorbeeld foto van maurice dan?
En als ik geen navi antenne op t dak had, zat er al een mooie haaienvin op:mrgreen:
(zoals die in t onderdelen gespot)
 
VW  6R  1.2TDI 
Zouden personen zonder navigatie antenne aub eens een foto kunnen posten, ik ben heel benieuwd

Bij deze Bas:
20120601194933-1.jpg
 
Heb 'm er op zitten, hij staat goed.

Helaas is de ontvangst ietsje slechter dan met de originele antenne. Waarschijnlijk merk ik dat beter dan anderen omdat ik standaard een RCD210 had, en ik dus niet beschik over een extra (diversity) antenne. Er zijn een aantal punten langs mijn route waar het signaal echt minder wordt, vooral in de buurt van aarden geluidswallen.

Wel laat ik hem er nog even op zitten omdat ik er nog niet uit ben wat ik belangrijker vind, de looks of de prestaties.

Desondanks een goede actie, bedankt Maurice.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag op de Polo gezet. Looks good! (Alleen nog even opzoek naar een zwart opvul ringetje, kiert nu een beetje...)
Bedankt voor de super goed actie Maurice!
 
Volkswagen  9N3  1.9 TDI by VAGtechniek 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!