PoloLandgraaf
Nieuw lid
@ Silencer,
Gisteren de lampjes gekregen,
thnx mate voor de goede zorg
Gisteren de lampjes gekregen,
thnx mate voor de goede zorg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb die van jou 10 maart verstuurd. Heb je ze vandaag wel binnengekregen? Zou niet zo lang moeten duren...Damn, ik heb ze nog steeds niet binnen.. Wanneer heb je de mijne verstuurd SilencerNL?
Ja, dat vond ik ook! Solide en zwaar! En ze zijn me een partij fel! Ik heb ze allemaal getest, maar elke keer als ik zo'n lampje aan had, zag ik 2 minuten lang vlekken, hahaIk heb ze vandaag binnen gehad, zien er goed uit. Vooral die high power leds zien er solide uit.
Ik heb die van jou 10 maart verstuurd. Heb je ze vandaag wel binnengekregen? Zou niet zo lang moeten duren...
Ziet er toch mooi uit he?! Wat vind jij trouwens van de mistlampen? Ze zijn echt super fel, maar ze verlichten de weg toch wel wat weinig vind ik zelf. Toch vervelend als je ze ooit eens echt nodig hebt...... Bij deze de foto van de DRL., links de LED recht origineel.[/img]
Gelukkig! Was even bang dat je verzending kwijt zou zijn... Hebben ze toch lang over gedaan zeg! Vreemd dat het pakje niet door de brievenbus kan... Ligt misschien wel aan de mistlampen?Vandaag heeft de postbode dan toch mijn huis gevonden. Ben ik niet thuis :-$ Morgen de lampjes gaan checken, can't wait!
Zie PBHeb je nog extra setjes besteld Silencer?
Ziet er toch mooi uit he?! Wat vind jij trouwens van de mistlampen? Ze zijn echt super fel, maar ze verlichten de weg toch wel wat weinig vind ik zelf. Toch vervelend als je ze ooit eens echt nodig hebt...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.