Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nou als je nu niet wint weet ik het ook niet meer.
Hahaha. Lekker bezig maatnou als je nu niet wint weet ik het ook niet meer.
( mijn inschrijving is weg : - )
Ik zie verdacht veel R-Lines. Even een vraag.. Zijn dit "echte" R-Lines, of zijn er achteraf R-Line bumpers opgezet? Ik wil namelijk ook R-Line bumpers maar hoor weer hier en daar dat de nieuwe (Aftermarket) R-Line bumpers niet fantastisch in kwaliteit zijn. Waar haal ik dit het beste vandaan?
Als je een R-line bumper wilt zorg er dan voor dat je een originele hebt. Zo'n after market look bumper zal nooit perfect passen en dat zie je ook duidelijk.Ik zie verdacht veel R-Lines. Even een vraag.. Zijn dit "echte" R-Lines, of zijn er achteraf R-Line bumpers opgezet? Ik wil namelijk ook R-Line bumpers maar hoor weer hier en daar dat de nieuwe (Aftermarket) R-Line bumpers niet fantastisch in kwaliteit zijn. Waar haal ik dit het beste vandaan?
Hele mooie foto,
Verre familie van de polo?...…..
Verre familie van de polo?...…..![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.