Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Km stand is nu rond 36xxxDat ligt volgens mij aan je kilometerstand. Hij geeft niet aan of het een grote of kleine beurt is.
Dat begrijp je verkeerd. Hij geeft dat juist NIET aan. Wel op datum of op kilometerstand. Ik ben geen monteur maar weet wel dat ongeacht de beurt je remvloeistof om de 2 jaar gedaan moet worden en je koelvloeistof ook om de (ik dacht) 5 jaar. Daarnaast moet je DSG bak ook een servicebeurt hebben om de 60.000 kilometer.Km stand is nu rond 36xxx
Oh dus als ik het goed begrijp zal de auto vanzelf aangeven of er een groot of klein beurt nodig zal zijn, of begrijp ik het verkeerd?
Enig idee wat de voorschriften kunnen zijn van een inspectie?Dat begrijp je verkeerd. Hij geeft dat juist NIET aan. Wel op datum of op kilometerstand. Ik ben geen monteur maar weet wel dat ongeacht de beurt je remvloeistof om de 2 jaar gedaan moet worden en je koelvloeistof ook om de (ik dacht) 5 jaar. Daarnaast moet je DSG bak ook een servicebeurt hebben om de 60.000 kilometer.
Onderhoud, en kijken wat nodig is om te vervangenHi Mensen,
Ik heb nu een melding van dat over 20 dagen een inspectie moet plaatsvinden. Enig idee wat ik kan verwachten?
Is dit dan een kleine beurt of dergelijke?
Dank!
Dank voor je antwoord.Onderhoud, en kijken wat nodig is om te vervangen
30k voor bougies vind ik erg snel. 60 is de norm en vaak is er dan nog niks mee, maar zal ik ze altijd vervangen. Op die motors is het wel van belang om goed te controleren op corrosie bij de bougies en de bobines. Daar hebben ze nog wel eens last van.Dank voor je antwoord.
Ik heb net gebeld en werd mij verteld dat het een grote onderhoud word waaronder de bougies vervangen moeten worden.
Kan dit kloppen van een 2020 auto en 36k op de teller?
Wel duurJe hebt ook zoiets als een inspectiebeurt waarbij ze alleen een visuele inspectie uitvoeren. Kost 155 euro ongeveer, pas gehad.
Klopt, maar verder heb ik nagenoeg geen kosten gemaakt tot zover, dus deze was een verwenbeurtjeWel duur
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.