R
RodeBM
Of ergens online, zoals Dropbox?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de VAG 11.10 kabel via internet gekocht van de firma ECUOBD en deze is m.i. geschikt voor mijn auto.Waar heb je de kabel vandaan ? Weet je zeker dat deze geschikt is voor de Boordcomputer van jouw auto ?
Als je VCDS opnieuw zou installeren volgens de methode die ik in bericht 5 van deze post heb gezet, dan zou het moeten werken zonder dat je System Restore gebruikt.Ik heb het programma weer op gang gekregen door gebruik te maken van de system restore functie van Windows 7 om mijn Notebook weer in de situatie te krijgen zoals die was voor de eerste installatie van VCDS.
Ik moet nu iedere keer een stapje terug met de software voordat ik VCDS ga gebruiken anders krijg ik de foutmelding.
Daarom mijn opmerking dat ik VCDS eenmalig kan gebruiken.
Dat zou je kunnen verwachten maar dat werkte bij mij niet zo en bij deMercer kennelijk ook niet. Ik had niet alleen VCDS gedeinstalleerd maar verder ook alle restanten die ik vond verwijderd.Als je VCDS opnieuw zou installeren volgens de methode die ik in bericht 5 van deze post heb gezet, dan zou het moeten werken zonder dat je System Restore gebruikt.
- Terwijl je de kabel aangesloten hebt kun je hem nog via Apparaatbeheer verwijderen. Doe dit dan voordat je VCDS verwijderd.Ik had niet alleen VCDS gedeinstalleerd maar verder ook alle restanten die ik vond verwijderd.
Daarbij had ik ook de vermeldingen van Ross-Tech en VCDS, die in de Registry achtergebleven waren, verwijderd.
Dat klopt. Maar als je de kabel niet aangesloten hebt kun je hem ook nog via Apparaatbeheer verwijderen als je "Verborgen apparaten weergeven" aanvinkt. Voorwaarde hierbij is dat de variable devmgr_show_nonpresent_devices = 1 gedefinieerd staat.- Terwijl je de kabel aangesloten hebt kun je hem nog via Apparaatbeheer verwijderen.
Als je naar de website van Ross-Tech gaat kun je het groeipad van de VCDS 11 via de diverse beta versies tot release 11.11.3 bekijken.Bij mij werkte 11.3 ook goed, heb er wel alles mee kunnen doen wat ik wilde. De vraag is of er met nieuwere versies meer dingen kunnen.
Weet je zeker dat hij niet aangeeft dat de kabel zelf geupdate moet worden ? Dit lukt namelijk niet met kloon-kabels.Op een nieuwe laptop zonder internet installeren levert namelijk direct een melding op dat VCDS geupdate dient te worden...
Nop, echt de software die geupdate moet worden, zal vanavond even een printscreen maken.Weet je zeker dat hij niet aangeeft dat de kabel zelf geupdate moet worden ? Dit lukt namelijk niet met kloon-kabels.
Staat versie 11.3 ook op de CD ? Volgens mij heb je met die versie meer kans.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.