instel mogelijkheden BCM

He jongens, kwam dit tegen op internet. heeft iemand ervaring met deze instellingen en/of mogelijkheden. Ik wil eens informeren om een aantal zaken in/uit te schakelen.
Groeten, Erik



http://diensten.marktplaats.nl/auto...se-vw-audi-tv-dvd-vrij-rns-e-510-850-mmi.html

zie onderaan :

SPECIFIEK POLO 6r / POLO Bluemotion / SEAT 6J
- 1 alarmbeep bij vergrendelen (niet meer omkijken naar knipperlicht; indien Alarm)
- 2 alarmbeeps bij het ontgrendelen (Indien Alarm)
- Selective locking (alleen bestuurder portier of alle portieren/achterklep tegelijk open)
- Autolock (deuren sluiten bij 15 km)
- Autounlock (alle deuren automatisch open bij sleutel of openen bestuurders portier)
- Regenlock (nog niet getest; update werkt niet)
- Gordelwaarshuwing aan- uitschakelen
- Bergassistent / Hill Hold Control funktie kort/middel/lang (standaard middel)
- Comfort turn signaal aan/uit (en aantal knippers1--5; standaard op 3)
- Tear wiping (na wissen na een korte pauze)
- coming home (via mistlampen of grootlicht)
- Dagrijverlichting in- uitschakelen
- Dagrijverlichting handmatig (Is dan mogelijk zelf aan of uit te zetten)
- Bochtenverlichting inschakelen (of uitschakelen), ook als deze niet besteld is!
- l/100km naar km/l
- Uitzetten van de CANbus meldingen bij plaatsen LED/XENON

Prijs instellingen van de Polo is 30 euro en onafhankelijk aantal of welke instellingen

Of alle instellingen mogelijk zijn is afhankelijk van de aanwezige module in de voertuig. In de Polo Bluemotion zijn alle bovengenoemde instellingen mogelijk
 
Big Grin Big Grin heb hetzelfde laten aanpassen zoals jij dat heb aangegeven. werkt perfect.
zeker een aanrader die Jela :ugeek: :ugeek:

BlackPoloBM zei:
Klopt, dat is Jela, waar veel over is gesproken.

Ik ben ook bij hem geweest en heb het volgende aangepast.

- Boordcomputer heb ik in Engels veranderd
- Hill Hold control langer gezet
- Comfort turn op 4x gezet.
- Bochtenverlichting ingeschakeld.
- Autolock bij 15 km/h
- Coming home
 
Ik heb het forum een beetje doorgelezen en blijf nog met een vraag zitten. Ik heb een polo bluemotion executive plus en nu was ik benieuwt of mijn auto een regensensor heeft of dat je die alleen hebt als je dit pakket hebt gekozen? Is het mogelijk om deze via VAGCOM aan te zetten?
 
Martijn86 zei:
Ik heb coming home maar is het ook mogelijk om leaving home in te stellen?

Volgens Jela is deze niet in te stellen als je licht en zicht pakket hebt. Ik had daar ook naar gevraagd. Blijkt dat je daar toch een licht sensor oid voor nodig hebt.

Wat ik wel vreemd vind is dat het lijkt alsof ik deze wel op de Polo heb zitten, want als ik de dagrijverlichting aan heb, en het wordt buiten donker, dan dimt ook de klokken verlichting.

Ik vond het jammer dat deze niet aan te zetten is/ was
 
PoloLandgraaf zei:
Martijn86 zei:
Ik heb coming home maar is het ook mogelijk om leaving home in te stellen?

Volgens Jela is deze niet in te stellen als je licht en zicht pakket hebt. Ik had daar ook naar gevraagd. Blijkt dat je daar toch een licht sensor oid voor nodig hebt.

Wat ik wel vreemd vind is dat het lijkt alsof ik deze wel op de Polo heb zitten, want als ik de dagrijverlichting aan heb, en het wordt buiten donker, dan dimt ook de klokken verlichting.

Ik vond het jammer dat deze niet aan te zetten is/ was

Ik heb dat ook, dat de klokkenverlichting dimt.
 
vdbreggen zei:
Maar waar kan ik dit precies aan zien? Er zit wel een binnenspiegel in waar het achter zou kunnen zitten. Maar ik weet niet waar ik naar moet zoeken:) ik zie een zwart vlak, maar verder niks.








regensensor
hier zit hij ;)

[resize=640:2trw50dh]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-USZLSRSW.jpg[/resize:2trw50dh]

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!