Instellingen elektrische ramen 9N

Xander

Voormalig teamlid
Beste leden :)

Ik heb van de week de accu losgekoppeld en nu gaat het raam niet meer met 1 klik naar beneden maar moet ik hem ingedrukt houden. Volgens mij is hier een code voor die je handmatig kan inschakelen maar die kan ik nergens vinden via google en ik vind het nogal irritant :p

Weten jullie hier meer over? Alvast bedankt voor het posten ;)!

ook precies hetzelfde probleem, na accu te hebben ontkoppeld.
echter heeft dit voor mij niet geholpen. moet ik het doen bij mijn raam bedieningspaneel of per raam de schakelaar.

Maakt niet uit volgens mij, maar als hij dicht zit nog een paar keer 'extra' dicht doen en dan doet hij het wel. Tenminste dit was bij mij zo..

bij de hendel waarmee je ruiterwisser laat bewegen, aan de onderkant zit een knopje, waar je de computer mee reset, dat saat er ook bij "reset" druk daar eens op en dan kijk je wat er gebeurd?

Volkswagen  Polo 9N 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!