Ik krijg de auto in juni. en wilde graag door de handleiding heen. Het is de vertegenwoordiger niet gelukt met alleen chassisnummer
Gewoon hier je chassisnummer invoeren, dan komt ie tevoorschijn. Overigens zit ie ook gewoon op papier in je polo dadelijk
Of haal je zelf het boekje er uit.Ergste geval loop je zelf de dealer in en kijk je daar een keer onder de voorruit bij een Polo.
Hij heeft zijn auto in bestelling, komt pas in juni, dus dat kan nietOf haal je zelf het boekje er uit.
Dit brengt je terug naar de pagina waar je zelf je chassis nummer in moet vullen.Probeer deze eens, is van mijn AW uit 2022
Er staat "bij een polo" en niet bij zijn polo.Hij heeft zijn auto in bestelling, komt pas in juni, dus dat kan niet
Dat staat er inderdaad, maar dan kan hij nog steeds geen boekje eruit halen.Er staat "bij een polo" en niet bij zijn polo.
Ik wacht even af. Tenks!De handleiding is universeel, dus ieder chassisnummer van een Polo AW facelift is genoeg. Genoeg AW facelift rijders hier, zit er vast wel één tussen die hem even voor je download en toestuurt. En anders idd een willekeurig chassisnummer bij de dealer vragen.
Je krijgt m niet als download, maar als online interface.. Nu zou ik gewoon mijn eigen chassisnummer kunnen delen, maar aangezien niemand dat durft, durf ik dat ook niet. Al weet ik nog niet wat iemand anders precies kan met mijn chassisnummer hahaDe handleiding is universeel, dus ieder chassisnummer van een Polo AW facelift is genoeg. Genoeg AW facelift rijders hier, zit er vast wel één tussen die hem even voor je download en toestuurt. En anders idd een willekeurig chassisnummer bij de dealer vragen.
Dit wist ik niet. Ik ging ervan uit dat je een PDF kon downloaden. Ik heb wel een site gevonden waar hij ook online te lezen is.Je krijgt m niet als download, maar als online interface.. Nu zou ik gewoon mijn eigen chassisnummer kunnen delen, maar aangezien niemand dat durft, durf ik dat ook niet. Al weet ik nog niet wat iemand anders precies kan met mijn chassisnummer haha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.