Ben sinds kort in het bezit van een vw polo comfortline uit 2003. Nu heb ik het volgende probleem;
De interval stand van mijn ruiten wisser voor werkt niet. Zet hendel in interval stand, ruitenwissers gaan 1 keer heen en weer. Verder gebeurt er niks. Als ik de standen schakelaar beweeg van interval. Gaan ruiten wisser ook maar 1 keer heen en weer.
Heb er een nieuwe hendel opgezet, maar dit heeft het probleem niet opgelost.
Op forum gezocht naar advies, kwam daar een relais tegen.
Maar kan geen relais vinden van interval. Heb die er niet inzitten.
Mijn zekeringen zijn goed.
Wie weet waar het dan aan kan liggen, alles van de ruitenwisser standen werken goed verder.
Mijn zekeringen bevinden zich aan zijkant van dashboard. En mijn relais bevinden zich aan linkerkant van het stuur. Achter een klepje.
Kan iemand mij vertellen waar het dan aan kan liggen.
Alvast bedankt voor de reakties.
De interval stand van mijn ruiten wisser voor werkt niet. Zet hendel in interval stand, ruitenwissers gaan 1 keer heen en weer. Verder gebeurt er niks. Als ik de standen schakelaar beweeg van interval. Gaan ruiten wisser ook maar 1 keer heen en weer.
Heb er een nieuwe hendel opgezet, maar dit heeft het probleem niet opgelost.
Op forum gezocht naar advies, kwam daar een relais tegen.
Maar kan geen relais vinden van interval. Heb die er niet inzitten.
Mijn zekeringen zijn goed.
Wie weet waar het dan aan kan liggen, alles van de ruitenwisser standen werken goed verder.
Mijn zekeringen bevinden zich aan zijkant van dashboard. En mijn relais bevinden zich aan linkerkant van het stuur. Achter een klepje.
Kan iemand mij vertellen waar het dan aan kan liggen.
Alvast bedankt voor de reakties.
Vw polo
Polo9N