Red devil
Actief lid
Juistem! Leuk je hier te treffenik had ooit een lupo fsi. maar kan me het oranje niet herinneren op de fsi.
Wel op de 3l...(hou het maar op jeugdige wansmaak)
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Juistem! Leuk je hier te treffenik had ooit een lupo fsi. maar kan me het oranje niet herinneren op de fsi.
Wel op de 3l...(hou het maar op jeugdige wansmaak)
Thanks! ik ben er ook erg blij mee!Velgen staan goed onder je auto... vind het in ieder geval een mooie kleur op de velg.
Jij vond het niets dus?
Ik was Coco . Over wansmaak gesproken
Wel cool dat je je 3L nog hebt. Ik heb hem met pijn in mijn hart weggedaan. Maar na 7 jaar en 120.000 was het tijd voor een nieuw liefje..
Klopt inderdaad. Ik had alleen niets met dat geruzie met het 3 liter forum enz. Verder wel een hele leuke tijd gehad en leuke mensen ontmoet. Veel geleerd op (klus) meetings.Ohja.. had jij geen Witte 3L? Volgens mij ben je in de beginperiode wel eens op 3Lvrienden geweest toch?
Zag ik nou net jouw prachtige 3L te koop staan op MP?voor pa en ma en hun polo 1.4tdi , ik heb nog steeds mijn 3l.
Maar wie van het forum ben je?
Binnen een maand moet mijn schatje gekeurd zijn. Echter sinds een maand of 3 brand mijn motormanagement lampje gezellig oranje .
Vandeweek even laten uitlezen en guess what.. de 0405 egr sensor blabla melding. Ik ga die nare egr laten uitschrijven en als ik dat dan toch laat doen waarom dan ook niet gelijk een stage 1 chip. (iemand nog een tunert aanradert?). Daarna een longlife beurt bij de dealer en dan ga ik naar beneden
Hele goede vraag. Wie het weet mag het zeggenis leer interieur (dus niet leer alcantara) uberhaupt fabrieksaf geleverd?
Neuh..zonder remmen een beurt van 675...
Maar goed. Onderhoud is duur maar volgende keer niet meer naar de dealer..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.