remondepemon
Actief lid
In 2018 kocht ik mijn vorige AW (2018) met sportonderstel en driver selection. Helemaal tevreden over, zeker het gedrag van de vering dat aanpasbaar is. Maar ook het motorvermogen was aanpasbaar. Dus op de snelweg koos ik vaak sportstand waardoor ik iets meer hobbelde maar wel meer vermogen had. In de bebouwde kom koos ik vaak voor de persoonlijk instelbare stand. Daarin koos ik dan meer motor vermogen maar de comfort stand voor het onderstel zodat ik normaal over hobbelige weggetjes kon rijden.
Nu heb ik recent een nieuwe Polo gekocht (2024) ook voorzien van sportonderstel. Echter, ik krijg de indruk dat er helemaal geen extra motorvermogen word gegeven bij het kiezen van de sport stand. Ook mis ik in de persoonlijk instelbare stand de keuze voor de vering van het onderstel. Het lijkt erop dat ik één instelling minder heb dan eerder. Irritant natuurlijk want nu hobbel ik altijd en kan dit dus niet aanpassen.
Heeft iemand ervaringen met het sportonderstel en de driver selection? Misschien wat foto's van jullie instelmogelijkheden om te vergelijken?
Nu heb ik recent een nieuwe Polo gekocht (2024) ook voorzien van sportonderstel. Echter, ik krijg de indruk dat er helemaal geen extra motorvermogen word gegeven bij het kiezen van de sport stand. Ook mis ik in de persoonlijk instelbare stand de keuze voor de vering van het onderstel. Het lijkt erop dat ik één instelling minder heb dan eerder. Irritant natuurlijk want nu hobbel ik altijd en kan dit dus niet aanpassen.
Heeft iemand ervaringen met het sportonderstel en de driver selection? Misschien wat foto's van jullie instelmogelijkheden om te vergelijken?
VW
Polo AW Highline R-line 95pk