Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je dat heel graag wil mag dat altijd natuurlijk,maar als je goed kijkt dan zie je wel verschil aan de wagenMoeten we raden waar dit is, of wat?
Toch iemand die het zietDikke kombo zo met BBS Lm en rode naafkappen
Tuurlijk kun je bijna niet om heen jaToch iemand die het ziet
Dit is nou precies hoe ik mijn volgende auto wil gewoon perfect.Ja zit een groot verschil tussen OZ velgen en Bbs Lm ja
Ja is toch wel een mooi wiel kost wat maar dan heb je wel wat.Dit is nou precies hoe ik mijn volgende auto wil gewoon perfect.
Wat zijn de maten van de BBS
Dat klopt zeker maar zie je ook niet zo vaak voorbijkomen.Ja is toch wel een mooi wiel kost wat maar dan heb je wel wat.
5x100
18”
7,5j
Et49
Heb ook graag een wiel die niet te vaak voor komt en mag best wat kosten danDat klopt zeker maar zie je ook niet zo vaak voorbijkomen.
PS. Jammer dat Wörthersee er niet in zat voor je
Heb in Wörthersee geen polo gezien op BBS we op Oz.Heb ook graag een wiel die niet te vaak voor komt en mag best wat kosten dan
Ja zeker erg jammer volgend jaar ben ik er bij
Ja je ziet ze weinig met bbsHeb in Wörthersee geen polo gezien op BBS we op Oz.
Heb daarom zelf ook een wiel wat niet veel voorkomt. En hopelijk zien we elkaar volgend jaar in Wörthersee
is ook wel een wiel die je niet vaak zietHeb zelf r3 wheels en het type is R3H03.
En als je naar Wörthersee gaat is pension Hoogerland echt een aanrader.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.