Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bas zei:Whoehoe!! Weer een Polo erbij op de weg
Is het iemand al opgevallen hoeveel Polo BM je als leswagen ziet![]()
Passie1979 zei:Dag Jan,
Ik moet zeggen dat ik het zeker een hele geslaagde combinatie vind!
Mag ik overigens vragen waarom je uiteindelijk niet voor de Polo GTI gekozen hebt?
Want het prijsverschil met de 1.2 TSI is niet zo heel behoorlijk, zeker niet als je aparte Detroit velgen erbij hebt moeten bestellen die je bij de GTI voor €190,- extra kunt bestellen..
Vissa zei:Passie1979 zei:Dag Jan,
Ik moet zeggen dat ik het zeker een hele geslaagde combinatie vind!
Mag ik overigens vragen waarom je uiteindelijk niet voor de Polo GTI gekozen hebt?
Want het prijsverschil met de 1.2 TSI is niet zo heel behoorlijk, zeker niet als je aparte Detroit velgen erbij hebt moeten bestellen die je bij de GTI voor €190,- extra kunt bestellen..
Voor een beetje GTI met opties betaal je 26k+. Dat is toch wel een behoorlijk verschil met de 1.2 TSI!
Mooi ding hoor!![]()
Passie1979 zei:Oké ik wist namelijk niet dat het verschil zo groot was...
Maar je hebt in ieder geval een prachtige auto!
En ik weet dat je met de 1.2TSI ook power genoeg hebt!
Mag ik vragen waar jij die set Detroits aangeschaft hebt?
Want ik wil ook graag nog een extra setje voor de winterbanden en €450,- klinkt goed voor zo'n setje..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.