Jan's Candywhite TSI... (Striping op pagina 6)

Re: Jan's Candywhite TSI... (hij is binne!! pag. 2)

Whoehoe!! Weer een Polo erbij op de weg :D

Is het iemand al opgevallen hoeveel Polo BM je als leswagen ziet :P

Re: Jan's Candywhite TSI... (hij is binne!! pag. 2)

[resize=600:20n4cepa]http://i4.photobucket.com/albums/y143/janwilliamsf1/DSC08131.jpg[/resize:20n4cepa]

[resize=600:20n4cepa]http://i4.photobucket.com/albums/y143/janwilliamsf1/DSC08132.jpg[/resize:20n4cepa]

[resize=600:20n4cepa]http://i4.photobucket.com/albums/y143/janwilliamsf1/DSC08133.jpg[/resize:20n4cepa]

[resize=600:20n4cepa]http://i4.photobucket.com/albums/y143/janwilliamsf1/DSC08134.jpg[/resize:20n4cepa]

[resize=600:20n4cepa]http://i4.photobucket.com/albums/y143/janwilliamsf1/DSC08135.jpg[/resize:20n4cepa]

Re: Jan's Candywhite TSI... (Fotos op pag. 3)

Dag Jan,

Ik moet zeggen dat ik het zeker een hele geslaagde combinatie vind!
Mag ik overigens vragen waarom je uiteindelijk niet voor de Polo GTI gekozen hebt?
Want het prijsverschil met de 1.2 TSI is niet zo heel behoorlijk, zeker niet als je aparte Detroit velgen erbij hebt moeten bestellen die je bij de GTI voor €190,- extra kunt bestellen..

Errug mooi!
@passie, gecombineerd met de opties heb je toch nog een behoorlijk prijsverschil.

Heel erg mooi Jan!
Precies wat ik ook wil, ...de koplampem en wrapped roof!

Passie1979 zei:
Dag Jan,

Mag ik overigens vragen waarom je uiteindelijk niet voor de Polo GTI gekozen hebt?
Want het prijsverschil met de 1.2 TSI is niet zo heel behoorlijk, zeker niet als je aparte Detroit velgen erbij hebt moeten bestellen die je bij de GTI voor €190,- extra kunt bestellen..

Voor een beetje GTI met opties betaal je 26k+. Dat is toch wel een behoorlijk verschil met de 1.2 TSI! :)

Mooi ding hoor! :)

Vissa zei:
Passie1979 zei:
Dag Jan,

Voor een beetje GTI met opties betaal je 26k+. Dat is toch wel een behoorlijk verschil met de 1.2 TSI! :)

Mooi ding hoor! :)

Exact, en die 26K+ zou het dan zeker worden.
Heb meerdere nu al gesproken die zeiden dat ik net zo goed een GTI kon nemen, maar ik ben niet echt zo'n "doortrap" freak. Keer goed doorrijden zeker wel en dat kan prima met de 105pk die ik aan boord heb nu :)
Wat betreft de Detroit velgen, die waren maar €450 voor de set ipv €450 per STUK bij de dealer :P

Oké ik wist namelijk niet dat het verschil zo groot was...
Maar je hebt in ieder geval een prachtige auto!
En ik weet dat je met de 1.2TSI ook power genoeg hebt!

Mag ik vragen waar jij die set Detroits aangeschaft hebt?
Want ik wil ook graag nog een extra setje voor de winterbanden en €450,- klinkt goed voor zo'n setje..

Passie1979 zei:
Oké ik wist namelijk niet dat het verschil zo groot was...
Maar je hebt in ieder geval een prachtige auto!
En ik weet dat je met de 1.2TSI ook power genoeg hebt!

Mag ik vragen waar jij die set Detroits aangeschaft hebt?
Want ik wil ook graag nog een extra setje voor de winterbanden en €450,- klinkt goed voor zo'n setje..

Heb ik van Shop4Cars in enschede. Ze waren de 4e partij die ik had gebeld, alle andere groothandels had ze niet meer (ook onlinevelgen niet).

Let wel op de afmeting van de velgen, deze (aftermarket) zijn 7,5jx17 ET35 terwijl standaard wat jij eronder hebt 7jx17 ET46 is. Dus deze steekt iets meer naar buiten!!

imagesqtbnANd9GcRnLHKQmGI0VvOCYkAItHOaw0-1.jpg

zeker super strak zo in deze combinatie, gefeliciteerd en veel veilige kilometers toe gewenst jan,ik ben in afwachting van mijn gti die waarschijnlijk over drie weken afgeleverd gaat worden maar kon mij nog geen echte voorstelling maken hoe hij in deze combi zou zijn dus ben blij met de foto,s

gr marco

zo de eerste paar 100km zit er al weer op :)
ff een 500gb externe hardeschijf aangesloten op de mediabox :D Wat nou cd's :D

Super mooie polo jan!!! vraagje waar heb jij die zwarte strepen laten plaatsen of heb je ze zelf ergens gekocht?

ik zou voor de TSI sticker gaan :D maar wel recht plakken en niet schuin zoals op de foto

strak ontwerp 8-)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!