Jaouad92
Actief lid
Beste leden,
Mijn naam is Jaouad en ben 26 jaar. Ik kom uit het mooie Fryslân.
Na 5 jaar Audi A2 3L was het tijd voor iets vernieuwends. Sinds 3 weken ben ik in het bezit van een mooie grijze Polo Bluemotion. Een Polootje met vele opties:
Cruise control
MF stuurwiel
RNS 315
Climatronic
Stoelverwarming
Dimmende binnenspiegel
Regensensor
Koplamp sproeiers
Alarm
Etc
Ik heb inmiddels de eerst aanpassing laten doen namelijk, het tinten van mijn ruiten. Binnenkort staat er een afspraak gepland om hem motorisch te chippen waarbij ook meteen de EGR even gaat slapen.
Verder heb ik twee bijzondere problemen;
Mijn voorste elektrische ramen gaan bij half open stand eerst naar beneden en dan pas naar boven als ik ze wil sluiten.
Linker achterlicht leidt een eigen leven, brand soms wel en soms niet. Is vaak met een harde klap verholpen.
Iemand tips mbt deze gekke problemen?
Mijn naam is Jaouad en ben 26 jaar. Ik kom uit het mooie Fryslân.
Na 5 jaar Audi A2 3L was het tijd voor iets vernieuwends. Sinds 3 weken ben ik in het bezit van een mooie grijze Polo Bluemotion. Een Polootje met vele opties:
Cruise control
MF stuurwiel
RNS 315
Climatronic
Stoelverwarming
Dimmende binnenspiegel
Regensensor
Koplamp sproeiers
Alarm
Etc
Ik heb inmiddels de eerst aanpassing laten doen namelijk, het tinten van mijn ruiten. Binnenkort staat er een afspraak gepland om hem motorisch te chippen waarbij ook meteen de EGR even gaat slapen.
Verder heb ik twee bijzondere problemen;
Mijn voorste elektrische ramen gaan bij half open stand eerst naar beneden en dan pas naar boven als ik ze wil sluiten.
Linker achterlicht leidt een eigen leven, brand soms wel en soms niet. Is vaak met een harde klap verholpen.
Iemand tips mbt deze gekke problemen?
Bijlagen
Volkswagen
Polo 6R