Jeffrey, Polo 9n3 air inbouw p8

Re: Jeffrey, Polo 9n3 1.4 16V

De schroefset gaat eronder als ik hem binnen heb. Duurt 1 tot 2 weken, en de velgen komen eind Maart / begin April onder de wagen. Ff het weer afwachten :) En op de meeting iedeen opdoen voor wat er nog meer aan de wagen gaat gebeuren :D Laat de zomer maar komen ;)

SUVTJE je hebt pb

5650853655_068c42d63d_z-1.jpg

Dat is hem voorlopig geworden.

-Vmaxx schroefset
-kortere antenne
-bluemotion onderlip voor
-achter onderlip mee laten spuiten
-17 inch 7,5 j parabolen
-luxe kentekenplaten
-Rockford 150 watt speakers in de hoekenplank gebouwd

Nog te doen:

GTI 9n3 Interieur
GTI koplampen
Voorbumper cleanen (de stootstips voor eruit proberen te krijgen)
En verder zit ik met nog meer ideen, eerst maar ff sparen :)

Nieuwe update: Bumbstops (banden kwamen op de wielkasten op de snelweg), Gti koplampen, hoogglans deurstijlen en de xenon zit nog in de doos. Van de week ff foto's maken en posten :)

Wow, die parabolen komen in het echt toch vele malen beter uit!!!

Als je er vanaf wilt dan stuur me maar een pb :D

Ja krijg een 1 tje op mijn kentekenplaat, das nog het lelijkste. Ze hebben ze allebei er netjes afgehaald. Het clicksysteeem hebben ze zelfs teruggeplaatst. Zaterdag maar ff nieuwe platen halen.

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!