JeroenMPC :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

@KYC

Voorlopig nog niet, ik ben er voor mezelf nog niet uit wat ik wil. Misschien spaar ik toch even door voor JD, maar voorlopig zijn de centen écht op Stick Out Tongue .
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Vanmiddag even Hertz coaxiale speakertjes achterin gebouwd ECX165 70w RMS, klinkt stukken beter dan de troep die er uit kwam. Al moet ik wél zeggen dat de stantaard speakers nog van redelijke kwaliteit waren als ik het zo eens vergelijk met een Peugeot 3008 Stick Out Tongue . Dat was écht knoei!.

Nu wil ik nog andere speakers in de voordeuren of een compo, ben er nog niet helemaal uit..
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

MyPoloCandy zei:
Vanmiddag even Hertz coaxiale speakertjes achterin gebouwd ECX165 70w RMS, klinkt stukken beter dan de troep die er uit kwam. Al moet ik wél zeggen dat de stantaard speakers nog van redelijke kwaliteit waren als ik het zo eens vergelijk met een Peugeot 3008 Stick Out Tongue . Dat was écht knoei!.

Nu wil ik nog andere speakers in de voordeuren of een compo, ben er nog niet helemaal uit..

Composetje erin knallen...Ik heb zelf een Infinity composetje voor erin zitten en je merkt het verschil echt!
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

@Polootje Tsja.. dat lijkt me uiteindelijk wel het beste. Ik heb pas nieuwe tweeters laten plaatsen, maar omdat eentje in eerste instantie niet goed zat kraakt ie nu als een malle. Ik denk dat ik volgende week even met Bas ga kijken hoe de deurpanelen voor los gaan en dan een fatsoenlijke compo erin zet.
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Haha, nou ik denk dat ik dat even laat liggen anders word het een wel erg dure maand Stick Out Tongue . Ik heb wel een mooie 2-weg gezien van Hertz, de HCX 165. Echter kost de 165 compo €275 dat vind ik wel een beetje te gortig. Ik heb niet eens een versterker. Één ding staat vast, de deur speakers gaan binnenkort met pensioen want zo kan ik niet rond blijven rijden natuurlijk ;)
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

UPDATE

Toch maar voor de Hertz HSK165 compo gegaan, als je het doet moet je het goed doen. Compo is toch eigenlijk het belangrijkste dus vandaar. Ik wil ook nog voor en achter de panelen bekleden met loodbitumen, schijnt enorm bij te dragen aan de klank.

Dan heb ik straks alles Hertz behalve de sub, maar wie weet kom er ooit nog een fatsoenlijke in te hangen ;) .

hsk%20165.jpg
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Dan moeten we aan de bak zaterdag ;)

Doe jij je composetje monteren en koffie halen terwijl ik hem verlaag :) (prima verdeling lijkt me zo) Big Grin
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Hopelijk is mijn compo op tijd binnen, ze verwachten Woensdag dus..

Anders ga ik alleen mijn deuren isoleren, heb ik dat in ieder geval al gehad. Ik moet alleen loodbituum hebben. Maar waar koop je dat!? Stick Out Tongue

Btw mijn laatste Volkswagen speakertjes in de deuren hebben het zojuist begeven, tijd voor nieuwe dus! Stick Out Tongue

EDIT: Bitumen gekocht bij merford aka akoestiekwinkel.nl
 
Re: MyPolo 6R Candy *Foto's p1

Heuts is toch de Limburgse Halliefords? daar woon in toch echt iets te ver vandaan Stick Out Tongue .

Bij Merford kun je een speciale set kopen voor je auto, op maat en alles. Een rol kost een vermogen aan verzendkosten ;) . Loodbituum hé
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!