Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens de (huidige) info wel:Mooie wagen. Heb je de logo's met plastidip gespoten?
Zeer nette BM, jobbes! De combi van de zwarte lak, de BM-grille en het zwarte VW-logo vind ik ook zeer geslaagd.
Wat voor kleur velgen zijn je zomervelgen? Heb je daar toevallig ook nog een foto van? Ben nl. wel benieuwd![]()
Volgens de (huidige) info wel:
"VW logo`s voor en achter plastidip".
Knappe BM! Ben ook al lang aan het twijfelen om op mijn 9n3 haaaievin te steken, heb je nog steeds goede ontvangts?
Mooie velg! Volgens mij heeft graafie die ook als zomervelg. Staat denk ik erg mooi onder je Polo!Ik ben ook erg benieuwd naar de zomer velgen onder de auto, de auto is afgeleverd op winterbanden. Heb gekozen voor mak iguan 17 inch.
Ziet er goed uit anders doe je toch verlagingsveren?!
Heb je gezien dat er hier op het forum ook een leuk setje te koop staat? Voor de subtielere verlagingenBen al een beetje aan het rond kijken....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.