Johan's Tweelingmobiel :: 2003 Volkswagen Touran 1.6 FSI

@ Killmfd: het is nooit goed idd.. jij hebt toch ook een goede auto en wilt ook wat anders? ;)

@ Bas: nee nog niet, gisteren mn inbouwpaneel binnen gekregen, van het weekend even de radio wisselen en dan kijken wanneer ik tijd heb om een versterker te zoeken voordat ik de rest inbouw ;)

Re: Johan's new Daily :: 2003 Volkswagen Touran

Ziet er goed uit Johan!
Klinkt het al een beetje met de standaard speakers?

VW  6R 
Zo, de composets, subwoofer & versterker zitten er in! Love the sound! :D
Tevens de Pirelli velgen er onder gezet! Wil hem wel graag omlaag hebben, maar dan moet ik een schroefset tegen komen voor een leuke prijs + de Touran moet eens heel blijven.. 3 weken terug een nieuw stuurhuis gemonteerd omdat de stuurbekrachtiging ermee gestopt was :(

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!