Jordi Spijkerboer
Nieuw lid
Hallo Forumleden!
Mijn naam is Jordi, ik ben 22 jaar en woon in Eindhoven.
Ik rij sinds kort een Polo 6R GTI uit 2011, omdat ik mijn vorige auto (Golf 5) in elkaar heb gereden (Voorganger ging plots op de rem, en ik kon niks meer
).
Ik rij nu ongeveer 2 weken in de Polo en het bevalt super goed, al is de automaat eventjes wennen en het sturen ook. 2 dagen geleden een subwoofertje in laten bouwen want vond het geluid in de auto niet super. Dmv het subje klinkt het 10x beter!
Wat ik nog aan de auto wil doen:
- Carbon spiegelkappen
- Verlagen (Ookal ben ik er nog niet echt uit wat ik moet doen, verlagings veren of een schroefset want ik wil geen wheel gap meer)
- Ooit een keer laten chippen, maar dat is geen prioriteit.
Golf 5 voor het ongeluk:
Na het ongeluk:

Mvg Jordi Spijkerboer.
Mijn naam is Jordi, ik ben 22 jaar en woon in Eindhoven.
Ik rij sinds kort een Polo 6R GTI uit 2011, omdat ik mijn vorige auto (Golf 5) in elkaar heb gereden (Voorganger ging plots op de rem, en ik kon niks meer

Ik rij nu ongeveer 2 weken in de Polo en het bevalt super goed, al is de automaat eventjes wennen en het sturen ook. 2 dagen geleden een subwoofertje in laten bouwen want vond het geluid in de auto niet super. Dmv het subje klinkt het 10x beter!
Wat ik nog aan de auto wil doen:
- Carbon spiegelkappen
- Verlagen (Ookal ben ik er nog niet echt uit wat ik moet doen, verlagings veren of een schroefset want ik wil geen wheel gap meer)
- Ooit een keer laten chippen, maar dat is geen prioriteit.
Golf 5 voor het ongeluk:

Na het ongeluk:

Mvg Jordi Spijkerboer.
Volkswagen
Polo 6R