Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
chefke88 zei:Wit + laag + dikke velgen = de perfecte combinatie
ErDamn zei:Ik heb zelf 1,5 jaar lang de vorigentype jetta gereden (2.0 tdi, 170pk, highline versie) n moet zeggen dat het echt lekker reed. Vorig jaar heb ik de nieuwe jetta mogen testen, maar vind dat er totaal geen gevoel in de auto zit. Het rijdt voor mijn mening gewoon niet lekker en er zit absoluuat geen feeling in (integenstelling tot mn vorige jetta). Ook zat ik gewoon niet lekker, tig dingen geprobeerd maar kon het maar niet voor elkaar krijgen om lekker te zitten (misschien dat het de goedkoopste versie was, dat weet ik niet).
Om me heen zie ik dat veel vag mensen toch overstappen naar bijvoorbeeld een volvo. Twee collega's van me hebben nu sinds kort ook volvo's. , maar als ik zie hoeveel opties en mogelijkheden je in een pakket meekrijgt, dan weet ik gewoon dat dit bij vw gewoon niet kan en bij audi het dubbele gaat kosten.
En anders een skoda? Kost minder en je hebt er hetzelfde voor terug. Een superb bijvoorbeeld bind ik persoonlijk veel mooier dan de nieuwe jetta.
P.s. Excuses dat ik allerlei andere merken hierboven heb gemeld. Mods mogen mijn post ook aanpassen. :lol:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.