Passen die mistlampen 1 op 1 in de Polo?
ja maar enkel de mistlampglaasjes van de jouwe overzetten omdat de bevestigingspunten anders zijnJa passen zonder probleem. Heb die ook al paar keer in een 9n3 geinstalleerd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Passen die mistlampen 1 op 1 in de Polo?
ja maar enkel de mistlampglaasjes van de jouwe overzetten omdat de bevestigingspunten anders zijnJa passen zonder probleem. Heb die ook al paar keer in een 9n3 geinstalleerd.
kosten niet zoveel hoor best even naar skoda gaan want je moet de stekkers ook aanpassen.Oké thanks! Nu nog een mooi 2e hands setje vinden![]()
Ik heb je auto vandaag gespot op Eurosunday!
Er waren wel een paar vrienden van je toen ik er was, maar je was er zelf net ff niet hoorde ik
Zag er goed uit!
![]()
Zou heel dik staan. Al zou ik dan wellicht wel een aantal GTI elementen in je interieur verwerken, zoals luchtroosters e.d. Dat zilver staat denk ik dan net wat beter. Ik weet niet hoe je interieur nu is, daar heb ik nu nog geen foto's van gezien? Wel een hele nette Polo heb je! Misschien nog GTI pijpjes aan de achterkant om het nog net wat sportiever te laten ogen??
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.