Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou @Antera even berichten. Die heeft dezelfde LED Achterlichten geplaatst op mijn polo.
Ben al voorzien dankIk heb nog een setje liggen. Ik heb ook de Black Line achterlichten geïnstalleerd en alleen de stekkers aangepast om het passend te maken.
hoe heb je het nog voor elkaar gekregen wat heb ik nodig naast de LED achterlichten en is het veel werk?Ben al voorzien dank
Precies dit.Je kunt, als ik het zo lees, de bestaande stekkers opnieuw inpinnen. Als je 2x achteruit licht wilt, kabeltje trekken van links naar rechts. En ik verwacht dat je 't ook moet coderen als je van halogeen naar LED gaat.
Yep, wel een beetje hoofdpijn dus. Mocht je €100 over hebben kan je hem brengen naar cartronics hun coderen en monteren voor jehoe heb je het nog voor elkaar gekregen wat heb ik nodig naast de LED achterlichten en is het veel werk?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.