Kabelsinvoer vanaf de motor?! opgelost :D

Beste mede polo rijders,

De volgende vraag...
Ik ben ben van plan om led verlichting te monteren op me auto maar daarvoor stuit ik meteen op het volgende probleem de stekker van me koplamp krijg ik niet los.

Want ik zou de draad moeten hebben die de voeding voorziet aan het dimlicht.
Kan iemand mij daarin helpen welke kabel ?
Of hoe ik de stekker los kan krijgen ?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Ledverlichting monteren (Vraag)

Het is een heel gepiel om die dingen eruit te krijgen, maar je moet zeg maar links en rechts iets indrukken (plastic) en dan trek je hem er zo uit, ik heb destijds wel mijn handen open gehaald!!!!
Dan nog een tip, de led lamp kan er op 2 manieren in maar werkt maar op 1 manier, dus doet die het niet moet je hem 180 graden omdraaien.
Dan nog een tip als je ze getest heb zet alles weet uit, ook je contact, ik dacht kom ik zet ze erin terwijl ze branden heb ik gelijk goed zicht, ik kwam toen ergens tegen aan en klapte er een zekering, en dat was even zoeken voordat ik daar uit was!!!
 
Re: Ledverlichting monteren (Vraag)

Hier heb ik ze vandaan;

http://link.marktplaats.nl/463308987

Deze hebben rondom 4 leds meer en geven mooi en meer licht

Andere hier op het forum raden de volgende af;

http://link.marktplaats.nl/463309603

Maar goed, deze keuze is aan jou, voor die paar euro meer zou ik de eerste nemen en dan gewoon in een envelop laten versturen, gaat gewoon goed.

Die ledbalkjes waar jij het over heb, is dat voor je kenteken, zo ja welke zijn dat?
 
Re: Ledverlichting monteren (Vraag)

Thnx Onno,

Ga straks andere led verlichting monteren zal foto's maken zodat je kan zien wat ik bedoel....
Moet ik geen andere verlichting pakken omdat ik canbus heb in me auto? ivm storingen ofzo?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Ledverlichting monteren (Vraag)

uhhh ,dat durf ik zo niet te zeggen, ik heb geen canbus, volgens mij moet je dan iets met een weerstandje hebben, anders mail je ze even, ik weet dat ze vlot waren met antwoorden.
 
Re: Ledverlichting monteren (Vraag)

Me centrale deurvergrendeling deed wel moeilijk door de Canbus... toen daar een storing overheen kwam door me autoradio.... maar is opgelost wil het alleen niet hebben met me verlichting...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Ledverlichting monteren (Vraag)

Bas heeft gelijk! Ga nou niet aan Bas twijfelen die heeft ze hele auto uit elkaar gehad Stick Out Tongue Nee ff serieus volgens mij zitten er op de Polo 9n en 9n3 geen CANBUS systeem toen de tijd had alleen de Golf 5 dit is mij verteld :) En ik weet niet wat het verschil is tussen een 9n en 9n3 bij de stadsverlichting maar ik trek de stadslichtjes er binnen een halve minuut allebei voor je eruit Stick Out Tongue maar ik heb dan een 9n3
 
Re: Ledverlichting monteren (Vraag)

FotoFGACXP3JD-1.jpg

Avond voeren van verlichting

Foto7VVOKAALD-1.jpg

Overdag voeren van verlichting

Mag dit want mij is het totaal onduidelijk want de regels op de site van de overheid word je ook niet bepaald wijzer van
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Ledverlichting monteren (Vraag)

Ik hoorde laatst van Bas dat er een speciale aansluiting op de lichtschakelaar zit, volgens mij had die dit bij Maik gezien en hebben ze zijn mistlampen hier op aan gesloten, toch Bas???
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!