Kabelsinvoer vanaf de motor?! opgelost :D

Re: Ledverlichting monteren (Vraag)

@Starsky Ik hoor het graag

Moet nog even kijken waar ik de kabel het beste naar binnen kan brengen...
Kan het problemen veroorzaken als ik alleen schakel in de - of moet ik persee in de + schakelen?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Ledverlichting monteren (Vraag)

Je moet de - draad ofwel massa gewoon voor op je linker veerpoot monteren bij het orgineel massapunt.

Je hoeft dan alleen maar je + draadje naar binnen te leggen en direct aan te sluiten op de tfl pin van je lichtschakelaar. Zet er wel ff een zekering tussen!
 
Re: Kabelsinvoer vanaf de motor?! waar?

Bijrijderskant zie je een rubber stopje zitten onder de motorkap. Als je die doorprikt en dan een heel eind kom uiteindelijk binnen uit achter je dashbordkastje.

Naast je Rem is het makkelijkste denk ik zo.
 
Re: Kabelsinvoer vanaf de motor?! waar?

Dagrijverlichting gemonteerd.. Hoop werk geweest:

- Linker velg gedemonteerd.
- Spatbord gedemonteerd.
- Kabels vanaf tankruitenvloeistof door spatbord.
- Vanaf spatbord naar de invoer naast portier invoer.
- Binnenbekleding wegvouwen en kabel ingevoerd.
- Bypass gehaald en gemonteerd voor de voeding van een schakelaar.
- De ledverlichting doorgetrokken naar middenconsole en gesoldeerd.

Dagrijverlichting is nu schakelbaar vanuit het middenconsole Big GrinBig GrinBig Grin
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Kabelsinvoer vanaf de motor?! waar?

Bas zei:
Bijrijderskant zie je een rubber stopje zitten onder de motorkap. Als je die doorprikt en dan een heel eind kom uiteindelijk binnen uit achter je dashbordkastje.

Naast je Rem is het makkelijkste denk ik zo.

Heb lang lopen zoeken maar nergens invoer ivm hitteschild bodumplaat eraf gehaald enz.
Maar nergens iets te vinden. Demontage van hitteschild niet mogelijk ivm meerder ophangingen. Toch maar buitenlangs ;)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Kabelsinvoer vanaf de motor?! waar?

@RJPolo

bild01-1.jpg


Gele cirkeltje ;)
 
Re: Kabelsinvoer vanaf de motor?! waar?

Helaas was dit niet mogelijk bij mij dit is namelijk zo goed afgedicht bij me polo dat ik er niet door kwam maar het is opgelost :)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!