Kachel wordt niet warm

Goedemorgen,

Mijn kachel wordt niet warm? Wat zijn de eerste dingen waar ik naar moet gaan kijken? En hebben jullie hier toevallig schematische tekeningen bij of foto's?

Volkswagen  Polo 6C  1.8 Turbo 240PK 
Ik ervaar dus bijna hetzelfde probleem! De verwarming word wel warm en na paar minuten voel ik een koude wind, de airco word dan ingeschakeld vermoed ik.

Mijn vorige auto had ook Climate Control, ik ervaarde dit toen niet. Zo heb ik gelezen dat het aan de sensor of de thermostaat kan liggen?

Volkswagen  Polo AW Highline DSG  1.0 TSI 115 pk 
Ik heb een climatronic en hij merkt wel dat het te koud is in de auto, dus wanneer ik hem op 28 graden zet blaast hij wel harder maar er komt gewoon geen warme lucht uit

Volkswagen  Polo 6C  1.8 Turbo 240PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!