Ronny
Bekend lid
Sinds een aantal maanden heb ik problemen met m'n kachelventilator/weerstand. De één op andere dag werkte mijn aanjager niet meer, alleen op stand 4. Dus de logische verklaring was dat het weerstandje kapot was. Toen eentje besteld bij BM Parts, geïnstalleerd en het zaakje werkte weer voor een aantal weken/maand. Vervolgens ging ie weer kapot, nja kan gebeuren zou je zeggen het was een tweedehands onderdeel. Nieuwe besteld bij een Volkswagen dealer en sinds vandaag weer kapot. Elke keer als ik nou de kachel aan doe op stand 4 dan begint de ventilator te fluiten voor een paar seconden wat duidt dat ie ergens aanloopt en zo het weerstandje elke keer kapot maakt omdat die teveel weerstand heeft. Dus mij vraag is aan jullie Polo experts is er ergens een how-to te vinden of foto's hoe je de hele kachelunit uitbouwt ?
Ik heb de airco versie met mechanische draaiknoppen, niet die ene met een LCD schermpje. Als dat wat uitmaakt qua uitbouwen
Ik heb de airco versie met mechanische draaiknoppen, niet die ene met een LCD schermpje. Als dat wat uitmaakt qua uitbouwen

.
.