kevin6r :: 2010 Volkswagen Polo 6r

Ik was niet van plan een projecttopic aan te maken, maar eergisteren heb ik gezondigd en ben ik wederom aan het OEM+ modden geslagen voor een auto die ik nog niet heb. :mrgreen:
Als het goed is krijg ik volgende week zaterdag de sleutels :)

Mijn "nieuwe" polo is er eentje van 04-2010, een 1.4 comfortline:

polo.jpg


polo-002.jpg


polo-003.jpg


polo-004.jpg


De mod die alvast onderweg is:

2ry0t8y.jpg


en nog 2 foto's van mijn vorige projecten:

golf4.jpg


golf1.jpg

met 1.8T :cool:
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

De golf is ondertussen zo goed als helemaal teruggebouwd naar origineel en mag ik zaterdag gaan inleveren bij Rene!

De rs6'jes heb ik overwogen voor de polo maar was bang dat het net karrewielen gingen lijken omdat ze op de golf 4 al 19" leken.

Ik heb nu een flinke tijd op airride gereden met de golf en twijfel sterk om het nu ook weer onder de polo te leggen, ik hik alleen nog een beetje tegen de hoge aanschafprijs aan. :)
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Strak plan Stick Out Tongue Dan zal ik je vast wel een keer tegenkomen (of niet)

Tijd om een keer een mini-mini meeting te houden voor alle inwoners van gemeente venlo die bij mypolo.nl zijn aangesloten Stick Out Tongue
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Ik heb hem nog niet maar ben nu al bang dat ik erg snel uitgekeken zal zijn op de standaard comfortline stoelen!

In mijn Golf had ik Recaro's van een gti met lendensteun en knieverstelling, m.a.w. ik ben dikke lekker zittende kuipstoelen gewend.

Dus nu twijfel ik over dit:
[resize=600:284hloxe]http://cdn02.trixum.de/upload2/t/i/tiGk2gv3ESjC132031056581P2496.jpg[/resize:284hloxe]

Of over dit:
[resize=600:284hloxe]http://s03.trixum.de/upload2/O/e/OevoZ0GTJnQI131918180314P9387.jpg[/resize:284hloxe]
maar dan uiteraard in 5 deurs uitvoering.

Zit er nou daadwerkelijk zoveel verschil tussen Highline/GTI leder en de stoffen GTI stoelen?
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Ik heb ook al even met een schuin oog naar die aanbieding op eBay gekeken, ter vervanging van mijn GTI-interieur. Is (voor mij) alleen wel erg ver weg. Ik ga nl. niet zelf aan het prutsen c.q. overzetten, dus zal er naar toe moeten.
Twijfel, twijfel, twijfel. Wél een luxeprobleem natuurlijk :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!