Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niks ernstigs.
denk alleen dat ze t gezeur zat was.
en sindsdien nergens meer op reageert hier.
Is een fase, daar moet je ff doorheen.....
Geen idee??![]()
Nou leuk om te horen, zoveel verstand als jullie mannen heb ik er niet van maar ik vind t leuk, interessant en rij er graag netjes bij dat is voldoende volgens mij..Hoi Kimmiee! Welkom op het forum en laat je niet gek maken, maar ik las dat je wel wat kan hebben (gelukkig). Auto's... tja, is toch een beetje een mannenwereldje. Maar ben blij dat je daar verandering in komt brengen.
Je kan hier in iedergeval al je vragen stellen en eventueel hulp van het forum krijgen, mocht je dat nodig hebben.
Hopelijk kom je ook eens bij een meeting kijken, altijd gezellig![]()
Ik heb het lichtelijke idee dat als Kimmiee op een M&G komt, zij meer aandacht gaat krijgen dan haar Polo (en de andere Polo's)![]()
Haha, ik kom wel undercover.. Hoge hoed, plaksnor??![]()
T was kort maar krachtig heren.. Mijn polo is overleden. Zonder olie gereden terwijl ik t vorige maand nog heb bijgevuld.. :s snap er helemaal niks van..
Nu hard opzoek na een polo voor weinig dus die zien jullie wel op t forum verschijnen..
T was kort maar krachtig heren.. Mijn polo is overleden. Zonder olie gereden terwijl ik t vorige maand nog heb bijgevuld.. :s snap er helemaal niks van..
Nu hard opzoek na een polo voor weinig dus die zien jullie wel op t forum verschijnen..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.