paddokingnr1
Lid
Al die mannen die nu een ander "slachtoffer" moeten zoeken:twisted:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey kimmie jammer van je auto maar die auto die paddokingnr1 je liet zien ziet er wel goed uit en dan kan je al je andere spullen (verlagingsset etc.) gewoon weer installeren gewoon effe bieden.
nee heb je ja kan je krijgen
Hier nogmaals de link http://forum.mypolo.nl/autos/7801-v...estone-1998-apk-t-m-02-2014-a.html#post135593
Hahaha tegen die tijd heb ik al wel weer een auto hoor.. dan rij ik wel achter je aan..Ik rijd wel ff langs Nijkerk![]()
Ja ik had m al eens bekeken en een berichtje gestuurd (thanks paddokingnr1)
Ik zie wel of t wat word en anders staan er nog 100de polo's te koop dus komt wel goed..
Hahaha tegen die tijd heb ik al wel weer een auto hoor.. dan rij ik wel achter je aan..![]()
Ja ik had m al eens bekeken en een berichtje gestuurd (thanks paddokingnr1)
Ik zie wel of t wat word en anders staan er nog 100de polo's te koop dus komt wel goed..
Hahaha tegen die tijd heb ik al wel weer een auto hoor.. dan rij ik wel achter je aan..![]()
Geen lolletje toegestaan Maik? Ok man.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.