Andries Polo6R
Premium lid
1 potje is meer dan genoeg ik hou altijd over zelfs bij Transporter remmen voor een achter

Bekijk bijlage IMG20240309164641.jpg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die benne nog nie zo oud. Mooi setje als basis Andries.1 potje is meer dan genoeg ik hou altijd over zelfs bij Transporter remmen voor een achter
Dat waren gloednieuwe remmen inderdaadDie benne nog nie zo oud. Mooi setje als basis Andries.
Ziet er wel nice uit hoor met die zwarte velgen!
Ja toch. Rood was denk ik toch iets minder mooi gestaan bij de kleur van de auto.Ziet er wel nice uit hoor met die zwarte velgen!
Ik denk dat ik alsnog voor rood ga, dit staat denk ik mooier met mijn zwarte polo en grijs/zwarte velgen. Rood kan ik helaas nog niet zo veel voorbeelden van vinden met een zwarte poloJa toch. Rood was denk ik toch iets minder mooi gestaan bij de kleur van de auto.
Het zou nog mooier zijn als ik m zou laten verlagen, nu valt de hoogte wel op door de zwarte velgen, maar dat ga ik niet doen. Het is wel goed zo lol
Worden jouw remklauwen ook geel nu?
Klopt!Ik denk dat ik alsnog voor rood ga, dit staat denk ik mooier met mijn zwarte polo en grijs/zwarte velgen. Rood kan ik helaas nog niet zo veel voorbeelden van vinden met een zwarte polo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.