Kleur remklauwen

Ziet er wel nice uit hoor met die zwarte velgen!
Ja toch. Rood was denk ik toch iets minder mooi gestaan bij de kleur van de auto.
Het zou nog mooier zijn als ik m zou laten verlagen, nu valt de hoogte wel op door de zwarte velgen, maar dat ga ik niet doen. Het is wel goed zo lol

Worden jouw remklauwen ook geel nu?

Volkswagen  Polo AW Highline DSG 
Ja toch. Rood was denk ik toch iets minder mooi gestaan bij de kleur van de auto.
Het zou nog mooier zijn als ik m zou laten verlagen, nu valt de hoogte wel op door de zwarte velgen, maar dat ga ik niet doen. Het is wel goed zo lol

Worden jouw remklauwen ook geel nu?
Ik denk dat ik alsnog voor rood ga, dit staat denk ik mooier met mijn zwarte polo en grijs/zwarte velgen. Rood kan ik helaas nog niet zo veel voorbeelden van vinden met een zwarte polo

Volkswagen  Polo 6C 
Ik denk dat ik alsnog voor rood ga, dit staat denk ik mooier met mijn zwarte polo en grijs/zwarte velgen. Rood kan ik helaas nog niet zo veel voorbeelden van vinden met een zwarte polo
Klopt!

Ik heb nog wel foto's van mijn oude zwarte Polo hoor waar ik de remklauwen en trommelremmen rood geverfd had.
Zal ik vanavond of morgen foto van toevoegen.

Volkswagen  Polo AW Highline DSG 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!