Zelf ben ik iemand met twee linker handen en ik heb nauwelijks gereedschap.
Ook ben ik niet technisch en ben bang dat ik eerder iets kapot maak dan repareer.
Daarbij wil mijn lichaam niet meer alles wat ik wil.
Na een paar mislukte pogingen heb ik het daarom maar opgegeven.
Nu heb ik vandaag gekeken hoe een vriend (onofficieel monteur) bezig was in mijn wagen en soms deed dat mijn tere hartje best zeer.
Het ging er soms nogal hard aan toe waarbij ik dacht: "Ja, sloop het maar".
Op vragen werd geantwoord dat ik maar vertrouwen moest hebben.
Misschien beter als ik er ook niet bij zit.
Ik ben wel zo'n iemand, als er b.v. een kabelgootje ligt dan MOET het kabeltje daar ook in. (ligt er n.l. niet voor niets)
Als ik iets op een bepaalde plaats wil hebben dan MOET het daar ook komen. (het is tenslotte mijn wagen)
Nu is mijn vraag: hoe klussen jullie?
Gaat dat er hard aan toe?
Lezen jullie eerst hoe iets in elkaar zit?
Of trekken jullie het gelijk los in de hoop dat het lukt? (dus wordt je door schade en schande wijzer?)
Of...
Ik ben benieuwd.
Ook ben ik niet technisch en ben bang dat ik eerder iets kapot maak dan repareer.
Daarbij wil mijn lichaam niet meer alles wat ik wil.
Na een paar mislukte pogingen heb ik het daarom maar opgegeven.
Nu heb ik vandaag gekeken hoe een vriend (onofficieel monteur) bezig was in mijn wagen en soms deed dat mijn tere hartje best zeer.
Het ging er soms nogal hard aan toe waarbij ik dacht: "Ja, sloop het maar".
Op vragen werd geantwoord dat ik maar vertrouwen moest hebben.
Misschien beter als ik er ook niet bij zit.
Ik ben wel zo'n iemand, als er b.v. een kabelgootje ligt dan MOET het kabeltje daar ook in. (ligt er n.l. niet voor niets)
Als ik iets op een bepaalde plaats wil hebben dan MOET het daar ook komen. (het is tenslotte mijn wagen)
Nu is mijn vraag: hoe klussen jullie?
Gaat dat er hard aan toe?
Lezen jullie eerst hoe iets in elkaar zit?
Of trekken jullie het gelijk los in de hoop dat het lukt? (dus wordt je door schade en schande wijzer?)
Of...
Ik ben benieuwd.

Volkswagen
'03 Polo 9N