slowmotiontdi
Bekend lid
De auto liep zoiezo in noodloop staat inmiddels weer bij de garage ben benieuwd...
-
Sirt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is waarschijnlijk de moeite waard om het met een andere te proberen die wel aan de 'vereisten' voldoet. Misschien kan je de garage meewerkend krijgen en ze een 'leenaccu' laten plaatsen voor een weekje bijvoorbeeld.ik wordt er inderdaad een beetje moedeloos en moe van...
de garage stuurt me net een video dat de accu gewoon 13.8 volt aangeeft
wel zit in mijn auto wel maar een 44ah accu deze ondersteund ook geen startstop waarschijnlijk.
kan een verkeerde niet ingeleerde accu leeglopen onder het rijden?
en vage klachten veroorzaken ?
12.8?13.8 volt
Ik kan je vertellen . Ik heb ook led h7 dim en grootlicht .led in de drl.en mistlampen en hier kan ik alles mooi aanzetten maar ik heb er toch echt geen last van
Grapig ik heb zelf ook 2 vespa's en lx touring en sprint ssik geloof je meteen zelfs mijn vespa sprint scooter met 4 a 5a accutje heeft hier geen enkel probleem mee
Ik neem aan dat jou garage vakbekwaam genoeg is om een fatsoenlijke accu te monteren? Daar hoeven wij ons niet over uit te laten neem ik aan. Zo wel, zoek een fatsoenlijke garage die wel diagnose op niveau kunnen stellen. Het duurt lang, en het frustreert je. Waarschijnlijk moet je de uren betalen, dus kies eieren voor je geld en ga naar een ander die het vak wel beheerst.
Hoop het ook voor je. Mooi dat het eindelijk opgelost is.Hopelijk kan het echte genieten nu eindelijk beginnen.![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.